Gå til innhold

TEST: Nokia 8 Sirocco


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge det er en adapter som kan bli ødelagt eller mistes er dette fortsatt en uting. Jeg kjøper heller en telefon som har den samme porten jeg kan bruke på alle datamaskinene jeg har, alle musikkspillerne mine og alle konsollene mine. Jeg har enda til gode å høre ett eneste godt argument for at det å fjerne den er positivt.

Om det er er godt argument kan diskuteres, men fakta er at det er en gammel standard basert på gammel teknologi. Erstatningen, BT, er allerede implementert i alle telefoner, og sakte men ganske sikkert tror jeg 3,5 jack på mobilen kommer til å gå samme vei som kassettspilleren. Plassen inne i telefonene er for verdifull til å kaste bort på noe som lett kan erstattes av teknologi som allerede er på plass.

Endret av MrMastodon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kjøpte en i dag og la min OnePlus 6 I skuffen. Sirocco er raske en forventet og med det medfølgende bakdekksel er den ikke vond og holde i. Virker greit på trådløs lading også. Jeg er meget fornøyd med en mindre og ren telefon og denne får rask oppdateringer og snart P. Skjermen er grei og kameraet har jeg satt til 16:9 og da er det 8 megapixel. Helt greit for meg. Mobil er jo en personlig mening og ikke alle behøver samme mobil. Denne er raskere en jeg hadde forventet ettersom jeg er vant med OP 6.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg Nokia 8 Sirocco i dag og syns den er het topp. Veldig rask og god på alle måter. Det med knappene på siden syn jeg er estetisk fint, har ikke problemer med de. Bruker det klare bakdekslet som følger med. Har gått fra min OnePlus 6 til denne nå, og jeg skal selge denfor 4000 til den første som sender ei melding. det er helt ripefri . 95209918

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...