Gå til innhold

warcraft 3..mine tanker om dette "kvalitets" spillet


Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

altså...

hørte masse fantastiske ting om det og fikk sjangsen til å beta teste det...nok om det.

men, altså....hører folk her skryte av at spillet er nå mer basert på helter...

cough crap cough..

greit nok , du kan få helter..greit nok , de suger.

altså, de er basert på typisk ra2 soldater som får høyere rank etter en stund.

jo flere de dreper, jo mer kan du oppgradere de.

syns ikke kvaliteten etc på heltene var så mye å skryte av.

omgivelsene, greit nok, men ikke for et spill som vi har ventet lenge på.

syns det er en oppgradert versjon av empire earth.

bare med bedre grafikk på mennene.

de slagene du havner i er **** meg nyttesløse..

og det har INGEN ting med strategisk planlegging om du vinner. det er som før, mest enheter vinner.

enhetene er umulig å ha kontroll over i slag også da.. en svær røyksky, 30 soldater i en klynge...

umulig å forutsi , og umulig å kontrollere.

det har heller ingenting med skills å gjøre.

3 gangen jeg prøvde spillet så meide jeg ned motstanderen, hvorfor ?

pga du begynner med en gullmine, der er det 15000 credits..noe som er langt fra nok, så du må altså finne flere...

så kommer problemet, du kan ikke bare sende ut mennene til nærmeste gullgruve og sanke inn..

det er masse AI kontrollerte enheter som er plassert rundt på brettet..takket være de så vant jeg..de slaktet mennene hans som skulle nå en gullgruve, i mellomtida fikk jeg tatt den.

han hadde kun en gullgruve, pga det tapte han..

det som avgjør seieren har masse med hvor flaks du har med AI kontrollerte enheter på brettet.

værst av alt, du kan ikke rotere på kameraet, ingen forskjellige vinkler..noe som gjør det hele frustrende plagsomt å se på. spillet er også ganske uklart på enheter etc, burde ha litt mer spesifisert om hva de forskjellige enhetene VIRKELIG fungerer mot.

du kan bruke en strategi med folk mot orc og vinne, du kan bruke samme strategi med samme folk mot human og vinne..

samme strategi fungerer hele tiden, og det kan føre til utrolig kjedelig online gaming, første mann som får 40 soldater og rusher vinner...boring...selv om alle spillbladene kommer til å hylle det.....

hvorfor ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


greit nok , du kan få helter..greit nok , de suger.


Heltene suger IKKE. Å utnytte riktig helt, med riktige skills til riktig taktikk er vesentlig

 

 

Quote:


det som avgjør seieren har masse med hvor flaks du har med AI kontrollerte enheter på brettet.


Dette har da ingenting med flaks å gjøre. Enhver som har spillt spillet mer enn 3-4 ganger vet at det er Creeps plassert foran alle strategisk viktige punkter på kartet.

 

Quote:


du kan bruke en strategi med folk mot orc og vinne, du kan bruke samme strategi med samme folk mot human og vinne..


Ikke så veldig rart siden humans og orcs er nesten helt like.

 

Nå skal det også sies at dette er en tidlig beta, og at patchene som hittil har kommet har fokusert på å få spillet mer stabilt. Det mangler fortsatt mye på balansen mellom unitene. Og det er store forandringer i vente før spillet blir utgitt

 

WarCraft3 er ikke supert ennå, men det har potensiale til å bli genialt bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

heltene er ikke halvparten så gode som folk mener de er når de sier spillet er basert på helter og dere lederegenskaper.

spillet blir alt for stressende når du er midt oppi et slag med over 40 enheter.

 

selfølgelig har det med flaks å gjøre.

delvis vertfall, alle vet at de er plassert rundt om kring på brettet. men herregud, det kan faktisk gå på flaks de fleste gangene.

 

er helt enig i at det er en tidlig beta, men jeg uttrykker mine tanker angående spillet og dens tilstand som er nå..

sier ingenting om dets tilstand om 3 måneder.

 

 

potensial har de fleste. grunnen til at dette blir stort er pga det vil bli kjøpt av warcraft fans.

syns heller ikke blizzard har gjort stort for å forhindre ulovlige testere.

rett og slett ingenting, kan alltids hende de har leaket ut spillet selv også.

jeg syns at warcraft 3 er en polish av empire earth bare med helter.

Lenke til kommentar

heltene er gode....og den beste helten avgjør kampen

 

det som virkeleg suger med warcraft3

 

blizzard vil ta monthly fee for at me skal få spille det over battlenet......å holde oppe en server med 100mbit linje er ikkje så dyrt i USA

 

håper det kommer sånne fake battlenet servere for det er dei eg kjem til å spille på uansett

Lenke til kommentar

Heltene i Warcraft3 suger definitivt ikke. Heltene er kanskje ikke så gode i lvl 1 uten items , men når du bikker lvl 5 begynner ting å skje . Samler du items blir helten enda bedre. har hatt en helt med 1900 i helse og slagkraft som kunne gi skade over 200 i critical hits. han var bare lvl 7. ikke kom å si at heltene i w3 er flopp.

 

motto bedre men 1-2 gode helter en 3 dårlige

Lenke til kommentar

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!! Nesten så jeg ble kvalt av latter når jeg leste det ThomasM hadde posta her! Hvor lenge har du spillt W3? 30 min? Skjønner fort at du ikke har satt deg no særlig inn i spillet enda. Er enig at noen av herosene ikke er så enormt bra enda, men det er jo en BETA! Hvis du ikke bruker herosene riktig, og sammen med riktige units så TAPER du HARDT hvis du spiller mot noen som har spillt spillet mer enn en gang. Feks, jeg hadde 4 abominations (store jævler som slår hardt) og en Dread Lord.(Hero)Så blei jeg angripi av en horde med archers og hunters. Klarte og drepe 1/3 av fienden før abominations`ene mine døde. Så brukte jeg Animate Dead skillen til heroen min.... Gjenopplivde alle mine units + alle unitsene som jeg hadde drept. Knuste allt han hadde av units og bygninger. Han hadde 3 goldmines og jeg hadde 1! Pga av at han ikke brukte heroen sin aktivt + at han saug til å micro manage styrkene sine så vant jeg selv om jeg hadde 30 units mindre enn han!

Lenke til kommentar

Quote:blizzard vil ta monthly fee for at me skal få spille det over battlenet......

 

?? Må jeg betale for å spille over nettet??!!!! Da skal jeg ivertfall ikke KJØPE spillet! Hadde faktisk planer om å kjøpe Warcraft 3 så jeg kunne spille på Battlenet, men hvis jeg må ponge ut penger hver måned for å få spillt på nett så da laster jeg ned en warez versjon. Ser ikke no point i å kjøpe et spill som man bare for spillt singel player i. Nå blei jeg sint + litt mindre Blizzard fan!

 

Hvis de velger å gjøre det på denne måten blir det jo garantert MER piratkopiering. Er ikke akkurat mange som gidder å betale en monthly fee for å spille på nett, ivertfall ikke de som bare spiller av og til.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-03 19:24, Newman skrev:

Quote:blizzard vil ta monthly fee for at me skal få spille det over battlenet......


?? Må jeg betale for å spille over nettet??!!!! Da skal jeg ivertfall ikke KJØPE spillet! Hadde faktisk planer om å kjøpe Warcraft 3 så jeg kunne spille på Battlenet, men hvis jeg må ponge ut penger hver måned for å få spillt på nett så da laster jeg ned en warez versjon. Ser ikke no point i å kjøpe et spill som man bare for spillt singel player i. Nå blei jeg sint + litt mindre Blizzard fan!


Hvis de velger å gjøre det på denne måten blir det jo garantert MER piratkopiering. Er ikke akkurat mange som gidder å betale en monthly fee for å spille på nett, ivertfall ikke de som bare spiller av og til.



 

hvor mange har du snakket med da? deg selv?

jeg ville betalt for og bruke battlenet til sc, tror de fleste sc fans ville gjort det.

Lenke til kommentar

Så klart jeg ville ha betalt for å spille på Battlenet hvis jeg spillte MYE! Det jeg mente var at folk som meg, som bare kommer til å spille feks 1-2 kamper om dagen vil få veldig lite ut av den 100 lappen eller hvor mye det måtte koste som vi da må punge ut hver måned helt til vi er drittlei spillet. Jeg spiller fortsatt en sc kamp på battlenet i ny og ne, men hvis jeg måtte betale masse penger hver gang jeg dro opp et gammelt spill fra skuffen, så hadde jeg garantert lagt det tilbake. Sånn blir det sikkert med W3 også, du spiller, blir lei og 2 år senere blir spillet bare liggende i en skuff bare fordi du ikke gidder å betale for en hel månde med spilling bare for å prøve det ut litt. Å kjøpe et produkt som du ikke får brukt så mye du vil uten å måtte punge ut med masse kr er bortkasta penger spør du meg!

Lenke til kommentar

siddis: jeg bruker pengene mine på bedre ting enn det du bruker pengene dine på... - du kan da ikke mene det du sa siddis?

jeg spiller cs, når jeg ikke spiller det spiller jeg sc som er like gøy nå som når jeg spilte det første gangen før det kom ut i norge (ikke piratokopiert men kjøpt i utlandet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...