Gå til innhold

Championship Manager


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
QUOTE (The_Miracle @ 14/12/2003 : 21:38)

Spiller spillet selvfølgelig... 

 

 

Tror det er den dummeste Topicsen jeg noen gang har sett......

 

Gidd å skriv noe bare for å skrive noe! Hvor mye bryr du deg om at jeg hører på Rage Against The Machine under spillinga? Interessant........

 

Det var da f*** ikke meg som startet topicen din J**** idiot!! :devil:

Lenke til kommentar

Tja. Hører på musikk, er på #gamer.no og nyter ofte et "bedre" måltid :p

Min erfaring er at TV ofte kan bli et forstyrrende element. Man kan fort bli litt vell opphegnt i hva som foregår på TV'en.

 

Men har ikke det store problemet med ventetid lenger, slik som jeg hadde før :yes:

Lenke til kommentar
Min erfaring er at TV ofte kan bli et forstyrrende element. Man kan fort bli litt vell opphegnt i hva som foregår på TV'en

Hehe dette sliter jeg med også.:p

 

Vel som regel så bruker jeg ikke å gjøre så mye annet mens jeg spiller for det tar jo ikke akkurat så lang tid å vente mens maskinen tenker...

Lenke til kommentar
QUOTE (The_Miracle @ 14/12/2003 : 21:38)

Spiller spillet selvfølgelig... 

 

 

Tror det er den dummeste Topicsen jeg noen gang har sett......

 

Gidd å skriv noe bare for å skrive noe! Hvor mye bryr du deg om at jeg hører på Rage Against The Machine under spillinga? Interessant........

 

Det var da f*** ikke meg som startet topicen din J**** idiot!! :devil:

Sorry.....Feil Quote...... :blush:

Lenke til kommentar

Nå har jeg gudskjelov sluttet å spille CM, men den gangen jeg spilte 94/95 sesongen, så tok det 7 minutter å regne ut resultatene en full helgrunde, så da fikk jeg tid til bøker, tegneserier, av og til lekser og høre på mye musikk. Bl.a. Pearl Jam - VS minner meg om det spillet, eller var det vitalogy? Uansett, jeg spilte 22 sesonger.... regn ut selv hvor lang tid jeg har brukt på spillet.

Lenke til kommentar
Nå har jeg gudskjelov sluttet å spille CM, men den gangen jeg spilte 94/95 sesongen, så tok det 7 minutter å regne ut resultatene en full helgrunde, så da fikk jeg tid til bøker, tegneserier, av og til lekser og høre på mye musikk. Bl.a. Pearl Jam - VS minner meg om det spillet, eller var det vitalogy? Uansett, jeg spilte 22 sesonger.... regn ut selv hvor lang tid jeg har brukt på spillet.

Det er jo ingenting i forhold til det de fleste CM-slavene (inklusiv meg) bruker på CM hver eneste utgave:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...