Gå til innhold

BK: Motvekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Liker 1:1 utsnittet. Men jeg synes at det er noe med komposisjonen her. Vet ikke helt hva det er. Lurer på om bildet har stått seg bedre med helt linjinær komposisjon enn den du har nå, som er litt i fra siden. Og om mulig i sorthvitt med kraftig kontrast! :)

 

My two cents..

Lenke til kommentar

Liker 1:1 utsnittet. Men jeg synes at det er noe med komposisjonen her. Vet ikke helt hva det er. Lurer på om bildet har stått seg bedre med helt linjinær komposisjon enn den du har nå, som er litt i fra siden. Og om mulig i sorthvitt med kraftig kontrast! :)

 

My two cents..

Takker! :)

Ja, sikkert flere mulige tilnærmelser her. Ble slik denne gangen, men blir helt sikkert flere shoot fra denne location, så vi får se...... ;)

Lenke til kommentar

Jo, det er jo rent og pent komponert, men kanskje ikke så mye mer heller.. Lyset er litt flatt og kjedelig dessverre og det er vanskelig å se hva du ønsker å formidle med dette egentlig. Motvekt kan jo være interessant som tema, men uten noe mer kontekst eller info klarer ikke jeg å tolke noe større inn i det. Som en del av en større serie kan det nok ha noe for seg dette bildet.

 

Henning

Lenke til kommentar

Min første tanke er at det er lite luft i topp og bunn av komposisjonen, og at jeg ønsker å se mer av krana. Føler det er potensiale her om de ledende linjene krana skaper blir utnyttet bedre. Får du i tillegg til å ta bildet når himmelen bak gir litt mer dynamikk og drama så er det absolutt potensiale her. En s/h versjon som tidligere nevnt her kunne nok også fungert bra på dette bildet.  

Lenke til kommentar

Jo, det er jo rent og pent komponert, men kanskje ikke så mye mer heller.. Lyset er litt flatt og kjedelig dessverre og det er vanskelig å se hva du ønsker å formidle med dette egentlig. Motvekt kan jo være interessant som tema, men uten noe mer kontekst eller info klarer ikke jeg å tolke noe større inn i det. Som en del av en større serie kan det nok ha noe for seg dette bildet.

Henning

Takker for fin kritikk! :)

Legger vel ikke noe mer i bildet enn hva tittelen sier, og slike kraner funker best med slike «lodd». Lyset vises nok slik det var i opptaksøyeblikket, ikke så spenstig, men jeg syntes det funket sånn noenlunde. Blir helt sikkert flere opptak fra samme location senere.

Lenke til kommentar

Min første tanke er at det er lite luft i topp og bunn av komposisjonen, og at jeg ønsker å se mer av krana. Føler det er potensiale her om de ledende linjene krana skaper blir utnyttet bedre. Får du i tillegg til å ta bildet når himmelen bak gir litt mer dynamikk og drama så er det absolutt potensiale her. En s/h versjon som tidligere nevnt her kunne nok også fungert bra på dette bildet.

 

Takker! :)

Blir nok sjanser ti å se denne eller andre kraner, med mer luft og annet rundt seg, ja. Ønsker også en mer spennende himmel .

S/h tips noteres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...