Gå til innhold

Logitech Cordless Controller


Gabriel Shear

Anbefalte innlegg

boksbilde.jpg

 

Xbox - Logitech Cordless Controller

 

Noen som har noen erfaringer med denne? Er designet bra? Er den like liten som Xbox Controller S? Batteritid? osv. Tenkte jeg skulle kjøpe 2 slike til jul til lille bruttern.

 

Noen som har noen meniger å dele?

 

Her er litt info om den:

 

Spill hvor du vil

2,4 GHz trådløs frihet til å spille innen en radius på 5 meter, uten ledninger å snuble i, og med en batteritid på 50 timer. Denne spillkontrollen har en 8-veis trykksensitiv retningskontroll, vibrasjonsfeedback, kan fungere digitalt, analogt og som ratt, har to analoge spaker og åtte trykksensitive analoge knapper. Fungerer sammen med spill for PlayStation®, PS one og PlayStation® 2. Koples til via spillkontroll-porten.

 

 

* 2,4 GHz trådløs håndkontroll for Playstation

* Over 50 timers spilletid of med 4 AA-batterier (følger med)

* Avansert dobbel vibrasjonsfeedback

* To analoge spaker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har en slik og har bare gode erfaringer med den.

Synes den er mer behagelig og presis (spesielt knappene som er flate. ikke ovale med bue/hump som originalen har) enn originalen.

 

har ikke prøvd controller-s noe særlig så jeg vet ikke hvordan den er i forhold til den. men den er bedre utformet enn den store og beder å holde i.

 

Kvaliteten på plastikken er også bra. den veier litt mer enn de originale men det er på grunn av batteriene (4 stk).

 

Anbefales på det sterkeste.

 

PS!. den er ikke så god til Xbox-Live da minnekort slotene er i moderboksen som kobles til xboxen og ikke i håndkontrollen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...