Gå til innhold

Ikke registrer dere på 888sport.com


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke stor gambler, men jeg liker å spille noen ganger på live betting, sånn f.eks cornere, antall mål osv. Jeg registrerte meg for 2 uker side på 888sport.com. Etter 2 dager ble kontoen stengt, da de krevde å sende dokumentasjon på at jeg var meg. Men de har litt shady dokumentasjonskrav. Altså, de sier at man må sende dokumentasjon (bilde av foran og bak av bankkort (dekket over på sifrene) og f.eks kopi av pass/førerkort. samt en adressert faktura.  So far so good!

 

Men de skal være ''notarised'' hvilket betyr at de skal være stemplet av staten Norge om at de er offisielle dokumenter. 

 

Altså for en gambling side, hvor man spiller for små penger.. er det virkelig så nøye med slik streng dokumetnasjonkrav? Altså jeg hadde 113 euro på saldo, men nå vurderer jeg å la være å sende dokumentasjon for det er ikke lønnsomt. Det koster 280 for hver dokument hos Oslo tingrett. Tilsammen circa 1000 kroner for å få kontoen verifisert. 

 

Nå taper jeg kanskje ikke på å gjøre det da jeg får litt mer enn det vil koste meg, men jeg hadde ikke vurdert engang hvis det var snakk 30-60 euro. altså det er jo sykt måte lure kundene på. Ja det er mulig det sto i avtalen før jeg signerte osv men det er ingen som forventer at verifisering av kontoen vil koste1000 kroner. Det er ren svindel synes jeg, fordi de gjør det bevist, de vet at hvis folk har 20-40 euro på saldo så gidder de ikke å bruke 1000 kroner for å få ut 40 euro. 

Endret av Mohamed Ali
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...