Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk eksamen 2018 10 klasse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey i was wondering if we could make a diskusjon about the english exam like how its done every year. Feel free to ask anything related to this years english exam

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei dere! Jeg kom opp i engelsk men lurer bare på noe dere også sikkert lurer på?! Når er forberedelsematerialet tilgjengelig? Går forresten i 10.klasse.

Vi får forberedelsematerialet 24.mai :))

Skrevet

Hei dere! Jeg kom opp i engelsk men lurer bare på noe dere også sikkert lurer på?! Når er forberedelsematerialet tilgjengelig? Går forresten i 10.klasse.

Vi får forberedelsematerialet 24.mai  :))

Takk for det! Lurer på hvorfor folk fikk oppgaven så tidlig i denne tråden? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1343544

Noen som vet hvorfor? Siden de begynte å diskutere hvilke oppg de skulle ta nesten en uke før.

Skrevet (endret)

Tror dere at vi kommer til å få noe lignende slik som VG1? Noen erfaringer, tanker, ideer?

Håper alle som ser dette deltar!! Jo flere, jo bedre! :) Hva burde jeg gjøre frem til vi får forberedelsehefte?

Endret av Camrot
Skrevet

Håper alle som ser dette deltar!! Jo flere, jo bedre! :) Hva burde jeg gjøre frem til vi får forberedelsehefte?

Det jeg gjør, er å se på feilene mine fra gamle tentamener. Deretter prøver jeg og rette disse feilene så godt jeg kan.

Skrevet

Det jeg gjør, er å se på feilene mine fra gamle tentamener. Deretter prøver jeg og rette disse feilene så godt jeg kan.

Ja, det er lurt! Hvilken karakter satser du på? 

Skrevet

Ja, det er lurt! Hvilken karakter satser du på? 

Satser på 5 eller 6. Du da?

Skrevet

"Belonging" er temaet for i år

Har du en annelse om hvillke spørsmål vi kommer til å bli spurt?

jeg tipper det kommer ett spørsmål om hvorfor er belonging viktig kanskje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...