Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Trøbbel med skjermdrivere etter siste oppdatering av Windows 10


Anbefalte innlegg

Når jeg oppdaterte til SPRING update (1803) så virket alt fint. Men så kom det en oppdatering i dag, og når PCen bootet etter den var det med standard VGA drivere. Installasjonsprogrammet til Nvidia feiler også og finner ikke GeForce GTX 960kortet mitt. Men skjermen er for søren plugget inn i GeForce kortet!!! Hva er løsningen (nå sitter jeg med VGA drivere, lav oppløsning og bare en skjerm) :-(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde jeg fått åpnet enhetsbehandling så. Men samme hva jeg prøver å åpne av Windows system-programmer (enhetsbehandling, tjenester) så får jeg bare beskjed om at "denne appen er blokkert for din egen sikkerhet". Sikkert derfor skjerm-driveren ikke lastes heller. Virker som alle system-filer plutselig er ulovlige. Fant noe på nettet om feil med signatur-system, men ikke noe oppskrift på hvordan jeg fikser det. Virker som den plutselig oppfatter ALT som ugyldige apper.

Lenke til kommentar

Etter en restart, klarer du å få opp Windows i sikkerhetsmodus...  Du kan holde inne shift tasten når du starter maskinen på ny (Avslutter Windows)

 

Om du ikke får til det, kan du tvangsavslutte Windows 2-3 Ganger, under oppstart, da vil den automatisk gi deg samme meny-alternativ...

 

Siden du ikke klarer å få opp Enhetsbehandligen er det tydligvis noen underliggende problemer ja...

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...