DaRe_deVIl Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 Har spurt om dette mange ganger før, men har aldri fått noen ordentlige svar før tråden har blitt glemt. Det er veldig irriterende. Det kan ikke ha noe med at pcen er for treg for den gamle pcen min var 3 ganger så dårlig. Så det kan ikke være problemet. Jeg har prøvd både Konqueror (eller no), IE, Mozilla, og Opera. Det er helt likt på alle sammen. Hva skal jeg gjøre. Det er veldig irriterende å skifte mellom 2 pcer. Jeg har 1mbit linje, og alt funker fint på _denne_ pcen, men ikke på _min_ Jeg er kobla til internetten via trådløst nettverk 11mbit. Som går gjennom en gatewat som er koblet til routeren. Denne pcen, er kobla til routeren via en 100mbits tpkabel. "Signal strength" er excellent, men på min søsters pc er den "very low", men der går internetten som bare det. Det går bra å laste ned, så jeg fatter ikke hva som er problemet. Trenger hjelp
Møkkalasset Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 (endret) HM kansje forstyrrelser.... Har ein kamerat der går nette ræva han og har trådlaus frå adsl modeme oppe i stua og ned i kjellern..... Har du mobil eller lignende ved sida av sendrn lr? prøv og flytte det vekk Endret 14. desember 2003 av londoy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå