monzilla Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Til deg som hadde problemer med Cod og NSFU så finnes det en patch på ati sine sider som fixer det. Hadde akkurat samme problemet før, så downet jeg patchen og så fungerte alt helt fint. har forøvrig et radeon 9700 pro
Newbeee Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Ingen feilmeldinger. Pc'n fryser et lite øyeblikk, så restarter den... Skru av automatisk reboot da...så får du opp en blåskjerm med mere info om problemet... Det gjøres på system properties->Advanced->Startup and recovery. Fjern haken ved automatisk reeboot. gogogo...
aschj Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Ingen feilmeldinger. Pc'n fryser et lite øyeblikk, så restarter den... Skru av automatisk reboot da...så får du opp en blåskjerm med mere info om problemet... Det gjøres på system properties->Advanced->Startup and recovery. Fjern haken ved automatisk reeboot. gogogo... Jeg har hatt problemer med 'random restarts' på to maskiner (En pIII og en Athlon XP). I begge tilfeller orda dette det.
BlondGod Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Hadde samme problemet med min gamle plll og der var det en underdimensjonert CPU vifte+heatsink som var problemet. Ta en titt i "program for å se cpu temp" tråden her i "Hovedkort,prossesor og minne" forumet for å finne et prog som kan sjekke det for deg. Men før jeg var smart nok til å sjekke tempen hadde jeg kjøpt noe ECC minne som også fiksa problemet... men å gå rett på ny vifte hadde vært mye billigere, og like effektivt viste det seg senere
Jihadinmymind Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Takk for hjelpen så langt. Men hvordan stiller jeg på rammen?
Bludd Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 (endret) Ingen feilmeldinger. Pc'n fryser et lite øyeblikk, så restarter den... Skru av automatisk restart: control panel - system - advanced - startup and recovery settings - system failure - fjern haken ved automatically restart. Nå får du kanskje opp noen blåskjermer når ting kræsjer. Edit: Ser at folk har svart på dette. Beklager at jeg ikke leste hele tråden før jeg svarte. Endret 6. januar 2004 av Bludd
lahaso Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Kan ikke være volt på cpu som er litt for lav... er slike problemer jeg fikk når jeg kjørte på for lav volt ved oc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå