Gå til innhold

Morgenstemning på Fagerhaug


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Definitely! The comfort is, it will not last long!

Fint portrett av unge og gamle trær med og uten nåler/blader, fint dekorert med et nytt lag med snø, fint med tåkeskya i bakgrunnen og mer snødekt skog i det fjerne. Fin komposisjon og dokumentasjon av av vårens krumspring.

Mvh, Jon.

PS. her I Calgary hadde vi i går +27°. I dag +3 og regn. På onsdag er vi oppe igjen til +17 og slik blir det framover og da blir det grønt - jeg gleder meg! :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Definitely! The comfort is, it will not last long!

Fint portrett av unge og gamle trær med og uten nåler/blader, fint dekorert med et nytt lag med snø, fint med tåkeskya i bakgrunnen og mer snødekt skog i det fjerne. Fin komposisjon og dokumentasjon av av vårens krumspring.

Mvh, Jon.

PS. her I Calgary hadde vi i går +27°. I dag +3 og regn. På onsdag er vi oppe igjen til +17 og slik blir det framover og da blir det grønt - jeg gleder meg! :-)

27 grader!! Det var da utrolig varmt!...var det ikke? Jeg tenkte at Calgary var litt på samme stile som oss sånn vær og klimamessig. Men vi var vel faktisk over 20 grader vi også her en dag, men det var i Ålesund.

Her har det ligget på 5-6 grader, ned mot null om natta. Så bildet måtte jeg ta tidlig om morgenen, for snøen i trærne forsvinner som dugg for sola.

Ja, det er så fint når det grønnes. Kanskje spesielt trærne som får denne skarpe fine grønnfargen om våren.

Lenke til kommentar

Da utroligt med alt det vintervejr...nu må det godt have en ende..men smukt ser det nu ud...gad vide hvornår det bliver grønt der...Er der knopper på grenene ? Hilsen Suss

Hei Suss!

Ja vinteren har vært langdryg i år, det blir godt å få litt grønnfarve på det hele snart.

Jeg ser knoppene på bjerken ligger i startgropen...litt varme nå så sier det "poff"! :D

Hjemme i Ålesund er det blitt litt grønt nå. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...