Gå til innhold

Nokia 6600

AbBuZ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ikke bare skru opp mobilen å bytte det som er det med det du har kjøpt? Går det ikke ann, eller må gjør noe annet? :dribble:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hæ? Skal du bytte minnekort så tar du bare av bak dekselet også tar du av batteriet også fjerner du minnekortet og setter inn et nytt. Var det det du mente?

Og hvis du hadde tatt deg tid til å lese bruksanvisningen så hadde du skjønt dette.

Endret av Eulogy
Skrevet

næj, jeg bare spør om det er slik man gjør det...? "Skrur opp mobiln litt å bare bytter"...?

Det er vel ikke noe mere jeg må stresse med? :D

Skrevet

Jeg bare lurer litt... har bestillt den, får den om ett par dager så vil bare vite litt... beklager da...! :angry:

ok, så du bare tar av batteriet å de ligger minnebrikken?

Skrevet

Ja da ligger den der. Hvorfor er dette så viktig å vite før du får telefonen? Er jo faktisk enklere å vente med dette til du får telefonen og da kan du jo se sjøl hvor enkelt det hele er.

Skrevet

Bare ett spm til... mange snakker om det er lurt å kopiere noe sånn greier med minnkort å sånn... er å kopiere det samme som bare å ta det gamle ut å bytte med det andre?

Skrevet

Ja det står der ja. Og det er ikke så vanskelig heller. Når du er inne på pc suite programmet så kan du velge å ta backup. Det er nesten ikke til å unngå å se det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...