Gå til innhold

Mudo kampsport


Anbefalte innlegg

Hei. Noen som har erfaring med Mudo Gym? Skal starte å trene kampsport igjen, etter å ha drevet med Taekwon Do, Kickboksing og Boksing i barne/ungdomsårene. Leser at de lærer bort og har utviklet en Taekwon Do hvor de har lagt til kickbokse og bokse elementer i sparringen+ at de lærer bort BJJ (hørt en del på JRE så jeg har lyst til å prøve dette). Perfekt kombo for meg.

 

Men jeg finner nesten ingen som har skrevet om erfaringene sine derifra. Når jeg googler får jeg litt inntrykk av at det er nærmere Elexia-gruppe timer enn kampsport trening. Det kommer også veldig mange treff der det er snakk om penger, ekspansjon og hvor lav terskelen for å starte en gym er. Derfor blir jeg litt usikker.

 

Noen som har erfaringer å dele? Takk.

Endret av Erlingbærling
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg liker Mudo Gym veldig godt. Merk deg at dette er WTF Taekwondo, så om du har drevet med ITF tidligere, slik som jeg gjorde. Jeg fikk beholde beltegraden min, men det var akkurat som å begynne på nytt, så det er noe å vurdere :-)

 

Treningsopplegg og kampdelen er veldig god. Jeg har ikke erfart det slik som du beskriver, som elexia-gruppe med kmapsport, men de går faktisk helt inn som en DoJo, hvor de har god erfaring på ren teknikk som i pomsee og i kampteknikker.

Det eneste som fikk meg til å stusse litt, er at de følger ikke lik linje med MUDO over hele landet. Men det har litt med hvordan masterne vil organsiere klubben regner jeg med.

 

Absolutt verdt å anbefale! Litt dyrt om du kun skal holde på med kampsport, men jeg anbefaler det likevel! :-)

 

Edit: Jeg så først nå at jeg svarte på en tråd som snart er ett år gammel...

Endret av Fa1th
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...