Gå til innhold

Skiparkering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ideell påskestemning i bildet ditt, men hvorfor ikke i farger? Kan nesten se at snøen forvitrer i sola. Tror jeg kan se reinsdyrene dine sånn litt til høyre for midten av skistaven lengst til høyre.

Da blir det vel reinskav til middag fremover i påsken?

Hvis du har el-ski (som jo Pål antyder) trenger du ikke være nervøs selv om det skulle være
ski-parkeringsvakter som kommer bak der.

Ha en fin påske i fjellet, men husk - ikke beveg dere i områder med mer enn 30 grader

(gjelder uansett hvilken type grader).

Mvh.Oddvar

Endret av Moerk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ideell påskestemning i bildet ditt, men hvorfor ikke i farger? Kan nesten se at snøen forvitrer i sola. Tror jeg kan se reinsdyrene dine sånn litt til høyre for midten av skistaven lengst til høyre.

Da blir det vel reinskav til middag fremover i påsken?

Hvis du har el-ski (som jo Pål antyder) trenger du ikke være nervøs selv om det skulle være

ski-parkeringsvakter som kommer bak der.

Ha en fin påske i fjellet, men husk - ikke beveg dere i områder med mer enn 30 grader

(gjelder uansett hvilken type grader).

Mvh.Oddvar

Hei Oddvar! Jeg tenkte nok at noen gjerne hadde ville hatt dette bildet i farger, men det ble det ikke denne gangen. Det er tatt diretkte i sort/hvitt på lommekamera.

Du har rett i reinsdyrene. :)

Vi gikk opp på en bratt fjellside i dag,men utløste ikke noe skred heldigvis. :) Fjellet heter Storhøa i Oppdal kommune.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...