Gå til innhold

Samsung TV-service

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

For et par år siden så fikk jeg hjemmeservice på min samsung-tv (UE55F9005) da hovedkortet hadde røket.

Tekniker byttet da hovedkortet og TV var tilsynelatende i orden igjen. Det jeg etterhvert merket var at trådløst nett ikke virket lengre og at TV'en restarter seg selv med jevne mellomrom.

Når jeg så går inn å ser på "modellnavn" (altså hovedkortet) så står det UE78HU9000.

Det jeg lurer på er da om dette hovedkortet gjør min TV dårligere enn den i utgangspunktet er? Føler det er mye clouding og kornete bilder i forhold til andre TV'er jeg ser rundt omkring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9005 er europeisk utgave; i USA heter den UE55F9000. Det er den samme (forskjellen er tuner).

Relatert HU, så er det faktisk en modell nyere, så her bør det ikke være noe å klage på. Litt spesielt at de faktisk har et hovedkort som referer til 78" utgaven da; selv om det neppe har noe betydning.

At wifi ikke virker; og at den restarter av seg selv er en klar indikasjon på at service folkene ikke har gjort jobben skikkelig. Du bør klage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...