DraZeN Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Har antakeligvis fått msblast , får feilmelding om remote procedure call , så slår maskina seg av innen 60 sek . Men når jeg kjørte fixblast , fant den ikke noe msblast , har installert patchen fra ms , kan det være fikset nå eller trenger jeg gjøre no mer ?
Admin'c Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 hvis du har lagt inn riktig patch så skal ikke dette skje
Manx Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 På Symantec sine hjemmesider og nederst til venstre står det en link som heter Symantec Security Check så kan du kjøre en online virus kontroll. Du kan jo se om det hjelper.
Carl M Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Sikker på at du kjørte den som tar alle versjonene? -Fins èn som tar alle og èn for hver enkelt vettu -Far min hadde faktisk 4 av 6 mulige "fixblast" knerta dem alle virker det ikke er det ikke blaster -Lykke til
Carl M Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Og: et råd til alle! -Har du originalt norton antivirus(jeg kjører 2003 pro) og ad-aware(6.0 på meg ) så slipper du omtrent allt av virus og annet dritt. Jeg har kjørt en stund nå uten så mye som et eneste virus eller noen ting . Men husk å oppdatere virus definisjonene når norton vil det da
ballemann Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 hmm hadde det der en gang jeg også, det er faktisk ikke msblast. Broren min fikset det da, han sa at det ikke var virus på noen måte.... mvh BalleMann
hotsand Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 prøv welchia fixen til symantec.. welchia kan noen ganger bli oppdaget som blaster.. opplevd det flere ganger..
Tomzern Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Stikk på "søk" på start-menyen og søk først etter msblast.exe på C: og deretter på tftp* på C: så sletter du alle treffene du får, og deretter innstallerer du patchen...Husk å velg riktig språk ellers funker ikke patchen... Dette funka fint hos meg Mvh Tomzern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå