Gå til innhold

Slik ser himmelen ut i natt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt utrolig fantastisk! Disse kan du bare henge på veggen Oddvar.. V1 i stua og V2 gjerne i hallen.

Som du sier "hva annet kan en ellers gjøre nå himmelen ser ut som her?" - enig med deg.

Mer enn severdig.

Mvh, Jon

 

Her var jo responsen upåklagelig - og jeg som trodde at nordlysbilder var ut. Takk for en nesten ufortjent god tilbakemelding fra deg. Nordlyset kommer jo helt av seg selv (kanskje ikke over alt da) og da står kameraet ferdig i beredskap, med staiv og det hele.

Resten går av seg selv.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Jeg så det var godt nordlysvarsel, så jeg tenkte meg ut selv..men hva skjer da?!!!! DET SKYER OVER!! (hadde jeg hatt større bokstaver, hadde jeg brukt dem...)

Hele dagen var det skyfritt og i dag igjen er det skyfritt.

Sukk...

Flotte bilder!

 

Da må du bare ta deg ut i kveld/natt da tror jeg skyene er borte. Da håper jeg at nordlyset vil vise seg for deg også. Lykke til - og på gjensyn med fine nattebilder fra deg i morgen.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

 

Slik ser himmelen ut i natt

 

sam-0048-01-1.127x37.jpg

 

OK, vet at jeg har lagt ut nesten like mange nordlysbilder som f.eks. Leif har lagt ut fine fugleportretter, men hva skal en gjøre når himmelen ser ut som her?

Mvh.Oddvar

 

Se bildet

 

Gjøre Oddvar? Bare knipse dette flotte skue  :thumbup: Nice peace of work than  :) 

 

Mvh Leif  :cool: 

Ja, vi må bare stå på begge to og knipse i vei, hvert på vårt vis. Helst frivillig da. . . . ikke sant?

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Hva skal en misunnelig østlending si! Burde vært egne sider til nordlys syntes vi. Nydelig bilder nr 2 er jo helt rått.

 

Det var jo meldt at Nordlyset, etter siste soleksplosjon

skulle kunne bli sett helt ned til Drammen, så kanskje dere kan få øye på lyset også hos dere??

 

En eventuell biltur til Drammen skulle vel ikke ta stort mer enn en time hver vei, eller?

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Lenke til kommentar

 

 

Slik ser himmelen ut i natt

 

sam-0048-01-1.127x37.jpg

 

OK, vet at jeg har lagt ut nesten like mange nordlysbilder som f.eks. Leif har lagt ut fine fugleportretter, men hva skal en gjøre når himmelen ser ut som her?

Mvh.Oddvar

 

Se bildet

 

Gjøre Oddvar? Bare knipse dette flotte skue  :thumbup: Nice peace of work than  :) 

 

Mvh Leif  :cool:

Ja, vi må bare stå på begge to og knipse i vei, hvert på vårt vis. Helst frivillig da. . . . ikke sant?

Mvh.Oddvar

 

 

Så riktig Oddvar  :) Frivillig  :) 

 

Mvh Frivillig fotograf Leif  :cool: 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...