Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Mp3 side?


Anbefalte innlegg

Nå er Kazaa Lite o.a. nedlastningssider blitt betalings-sider. Noen som kan anbefale et godt og mye brukt nedlastningssted for mp3'er? Uten spyware eller pop-ups? Jeg sier godt og mye brukt fordi da har man gjerne også et større utvalg når man søker. Prøvde BearShare, men der var det så til de grader med pop-ups hele tiden, så den avinstallerte jeg. Og så helst gratis, selvsagt. Takker for alle innspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet jeg kommer til å bli flamet i hjel når jeg sier dette her, for alle her på forumet er lovlydige personer som kun bruker peer2peer til å laste ned musikk som i utgangspunktet er gratis og annen free/share -ware.

 

Men jeg sier det likevell.

 

Betal for musikken, ditt troll.

 

iTunes er en fortreffelig side, med vanvittig mengder bra musikk i god kvalitet og til rimelig pris.

 

At mennesker som deg kun er ute etter å få ting gratis hemmer mennesker med nye ideer. "Tenk om alle var som deg", er en fin selvplasserende tanke.

 

Jeg oppfordrer alle til å boikotte slike tråder som dette, inntil moderatorene stenger dem.

 

(Ja, jeg vet du kan laste ned lovlige ting på peer 2 peer nettverket, men jeg gidder rett og slett ikke å dra den diskusjonen, for 90% av peer2peer trafikken skjer med data som er beskyttet av opphavsretter, mer er det ikke å si om den saken.)

Lenke til kommentar

He he, takk for innspillet ditt. :p Og som hundrevis av alle lovlydige personer her inne (som de fleste av oss her inne faktisk er, inkl. deg) liker jeg å benytte meg av mulighetene som er. At det ødelegger? Neppe!! Som veldig mange, så kjøper jeg også cd'er i butikken, men av og til så er det greit og ha muligheten for å laste ned. Ikke er jeg redd for å innrømme det, heller. :thumbup: Det være seg musikk eller andre ting. Så mens du pusser glorien din, håper jeg på flere innspill, jeg. GOD JUL! :xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...