Gå til innhold

Spotify slår ned på musikkpirater – truer med å stenge kontoen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Haha for et svar..

 

"noen uslige kroner" 100 kr i måneden (50 for student) blir endel om man skal ha spotify + netflix og mobilabonoment+ avis... blir en del når alle små abonomenter kommer sammen, så skjønner at noen hopper over denne regningen."

 

"Skjønner at noen hopper over regningen"

Luksusfella 3000 eller?

Klarer ikke betale 100kr.. engang.. skammelig.

 

Da velger man bort noe da vettu, makan til idiot svar. Har du ikke råd, må du velge mellom det du faktisk trenger. (Eller som folk flest, vi tar LÅN!)

 

Og dette i verdens rikeste land, for noen neper!

Men BOM penger er helt greit å betale i dyre dommer over.. betaler jo mer i BOM enn i husleie...

i 2018..

"bare 100 kr" greit å lese alt før man hopper til svar knappen ;) trenger ikke å rakke ned på folk som ikke klarer å betale de100 kronene. om du vet hva renta er på forbrukslån tror jeg du hadde hvert stille, går ann å roe ned tempramanget, betaler alt selv, men skjønner at ikke alle har råd til alt....

 

Hvis du ikke klarer å betale, er jo ikke tjenesten for deg. Hva er vanskelig med å skjønne det?

Helt fair det om man ikke har råd. Men da får man vel benytte youtube da, eller spotify med reklame. 

Lenke til kommentar

 

Da har jeg migrert over fra Spotify til Tidal Hifi :) når mobilen min støtter 24bit 192Khz så er det ikke noe å lure på :)

 

Og forskjellen i lydkvalitet ble stor? Med standard øreplugger?  ;)

Jeg skulle kjøpe headset men droppet tidal da jeg ikke gidder drasse rundt på dem likevel. Kjøpte de sangene jeg vil høre i google play music. Ingen månedspris, passer meg utmerket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...