Gå til innhold

prosjektorklokke?


Anbefalte innlegg

Hei!
Var så heldig å få en prosjektorklokke til jul i fjor! Problemet er bare at den bråker og når jeg ligger i senga og prøver å sove er det ganske iriterende!

[url="http://www.clasohlson.no/images/products/N/hi/A/310963_Xw4.jpg"]http://www.clasohlson.no/images/products/N.../310963_Xw4.jpg[/url]

Nå har jeg (desverre) gått drastisk til verks og åpna hele dritten. "Nå lurer han bare på hva han skal gjøre for å få den til å funke stille", kunne en tenke! Men nei!

Inne i klokka oppdaget jeg til min store glede at selve prosjektoren var det eget kort med rød og svart strøm ledning og en hvit jeg antok var jording eller noe. Jeg har nå prøvd meg litt frem, men den er fulstendig død!?

Noen som har denne? som kunne tenke seg å åpne og se? som har det samme problemet?

Alle månner drar! :roll: :roll: :roll: :(

Kanskje den kan bli en fet mod til pcen også?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Var så heldig å få en prosjektorklokke til jul i fjor! Problemet er bare at den bråker og når jeg ligger i senga og prøver å sove er det ganske iriterende!

 

http://www.clasohlson.no/images/products/N.../310963_Xw4.jpg

 

Nå har jeg (desverre) gått drastisk til verks og åpna hele dritten. "Nå lurer han bare på hva han skal gjøre for å få den til å funke stille", kunne en tenke! Men nei!

 

Inne i klokka oppdaget jeg til min store glede at selve prosjektoren var det eget kort med rød og svart strøm ledning og en hvit jeg antok var jording eller noe. Jeg har nå prøvd meg litt frem, men den er fulstendig død!?

 

Noen som har denne? som kunne tenke seg å åpne og se? som har det samme problemet?

 

Alle månner drar! :roll::roll::roll::(

 

Kanskje den kan bli en fet mod til pcen også?

Har samme klokka. :yes::yes::yes:

Men den bråker ikke i det hele tatt.

Hva slags lyd kommer det ut fra den? høytont eller lavtont?

Lenke til kommentar
Jeg har nå prøvd meg litt frem, men den er fulstendig død!?

F-r-e-d-r-i-k: jeg tipper han får problemer med å levere tilbake ei død klokke for så å forlange ei ny fin ei.. :p

Han kan jo si at den plutselig slokka :roll: Bare dekk pent til eventuelle merker som ble laget når du åpna... :whistle: Bedre å prøve det enn å kaste den i søpla

Endret av F-r-e-d-r-i-k
Lenke til kommentar

Inne i klokka oppdaget jeg til min store glede at selve prosjektoren var det eget kort med rød og svart strøm ledning og en hvit jeg antok var jording eller noe. Jeg har nå prøvd meg litt frem, men den er fulstendig død!?

rød er somregel 5 eller 12 volt, og svart er somregel jord. tror ikke det er anderledes inne i klokka di. tror kanskje den hvite ledningen var til en slags styring, og du har kobla feil og kanskje brent i filler en IC eller noe. en IC tåler meget lite strøm og brenner fort opp hvis du kobler feil

 

 

Kanskje den kan bli en fet mod til pcen også?

 

hadde nok vært fett og få stappa den inn et eller annet sted inne i kassa....kanskje vist temp eller noe....

 

dette minner meg om en som satte en blitzer kjøpt på rabatthuset eller noe slikt noe inne i pc'n...sånne "strålelys" er kule, men kan fort bli irritable på lan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...