Moerk Skrevet 4. mars 2018 Skrevet 4. mars 2018 (endret) 3-4 millioner kr. for en leilighet i Oslo er vel en helt normal pris, det er vel på lønnsnivvået forskjellen helst ligger?Ellers ligner jo ikke trafikkbildet i Mumbai i det hele på ditto i Oslo. Egentlig helt facinerende å se hvor mikset trafikkbildet er her.Beskrivende, stemningsfullt, dekorativt og godt komponert bilde du har lagt ut. Synes din personlige "touch" passergodt inn i denne scenen.Mvh.Oddvar Endret 4. mars 2018 av Moerk 1
Fotoskrulla Skrevet 4. mars 2018 Skrevet 4. mars 2018 Flott gatefoto med etterbehandling som passer godt her. 1
JonHa Skrevet 5. mars 2018 Skrevet 5. mars 2018 En fin og fargerik komposisjon og skildring som er interessant å få se. Legger merke til at her står sola praktisk talt rett over hodet på en, da skyggene befinner seg rett under kjøretøyene. Jeg også observerte da jeg så på bildet i full størrelse at det er et "." (punktum) mellom 2 tallet of 4 tallet på prisen i rupi, på det store skiltet. Her er jo teksten på engelsk, så da er det vel kanskje 2,7 millioner siden punktum blir brukt som desimalpunkt i engelsktalende land, ialle fall USA og Canada osv .. hvis det er tilfelle vil det tilsvare kr 337500,00. Men dette kan du kanskje bekrefte om dette er tilfelle eller ikke i Mumbay, Keshav? Mvh, Jon 1
QZUZOWR4 Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Skrevet 5. mars 2018 En fin og fargerik komposisjon og skildring som er interessant å få se. Legger merke til at her står sola praktisk talt rett over hodet på en, da skyggene befinner seg rett under kjøretøyene. Jeg også observerte da jeg så på bildet i full størrelse at det er et "." (punktum) mellom 2 tallet of 4 tallet på prisen i rupi, på det store skiltet. Her er jo teksten på engelsk, så da er det vel kanskje 2,7 millioner siden punktum blir brukt som desimalpunkt i engelsktalende land, ialle fall USA og Canada osv .. hvis det er tilfelle vil det tilsvare kr 337500,00. Men dette kan du kanskje bekrefte om dette er tilfelle eller ikke i Mumbay, Keshav? Mvh, Jon Takker for kommentar Jon. Prisene er slik 1 Lakh er 100 000 100 lakh eller 10 millioner er 1 cror så 2,7 cr blir 27 millioner. Mumbay er kallt " the city of extremes" bade fattigdom og rikdom.mvh Keshav mvh Keshav
QZUZOWR4 Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Skrevet 5. mars 2018 3-4 millioner kr. for en leilighet i Oslo er vel en helt normal pris, det er vel på lønnsnivvået forskjellen helst ligger? Ellers ligner jo ikke trafikkbildet i Mumbai i det hele på ditto i Oslo. Egentlig helt facinerende å se hvor mikset trafikkbildet er her. Beskrivende, stemningsfullt, dekorativt og godt komponert bilde du har lagt ut. Synes din personlige "touch" passer godt inn i denne scenen. Mvh.Oddvar Takker så mye for tilbakemelding Oddvar. Litt info om priser og om Mumbai er gitt i mitt svar til Jon.mvh Keshav
QZUZOWR4 Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Skrevet 5. mars 2018 Flott gatefoto med etterbehandling som passer godt her. Takker så mye Helene. Keshav
Anbefalte innlegg