jarle-60 Skrevet 28. februar 2018 Skrevet 28. februar 2018 Ja Ålesund er flott by. Flotte bygninger. 1
Leif Olsson Skrevet 28. februar 2018 Skrevet 28. februar 2018 Nice village in nice picture, Ålesund by night With best regards Lajf 1
Fotoskrulla Skrevet 28. februar 2018 Forfatter Skrevet 28. februar 2018 Ja Ålesund er flott by. Flotte bygninger. Nice village in nice picture, Ålesund by night With best regards Lajf Takk for kommenterer på mitt ringe bilde
Leif Olsson Skrevet 1. mars 2018 Skrevet 1. mars 2018 Ja Ålesund er flott by. Flotte bygninger. Nice village in nice picture, Ålesund by night With best regards Lajf Takk for kommenterer på mitt ringe bilde U r velcome
Moerk Skrevet 2. mars 2018 Skrevet 2. mars 2018 Stille og rolig i Ålesund by, her ble belysningen riktig. Litt enklere å få dette bra når man ikke er nødt til å ta hensyn til de bekmørke omgivelsene. Mvh.Oddvar 1
Fotoskrulla Skrevet 4. mars 2018 Forfatter Skrevet 4. mars 2018 Stille og rolig i Ålesund by, her ble belysningen riktig. Litt enklere å få dette bra når man ikke er nødt til å ta hensyn til de bekmørke omgivelsene. Mvh.Oddvar Ja, her er det litt mer belysning over hele fjøla.
QZUZOWR4 Skrevet 4. mars 2018 Skrevet 4. mars 2018 Flott bilde fra en velkjent del av Aalesund. Min yngste sønn bor der. Syns lyset fra bygningen har en postiv effect. Fin speiling og fine farger. mvh Keshav
Anbefalte innlegg