Gå til innhold

Her er Intels nyeste tidsplan for å fjerne Meltdown- og Spectre-sårbarhetene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har både en 2600K, 6900K og 6600K som jeg bruker enda. Siden Intel ikke vil komme med firmware update for noe eldre enn Broadwell serien, så betyr det jo at 2600K maskinen min vil være sårbar fremover, og kanskje jeg må slutte å bruke den da hvis jeg vil være sikker... Ikke gidder jeg å oppgradere 2600K maskinen til Coffee Lake heller siden den må ha BIOS update den også, og de prosessorene som blir redesignet med hardware fix for Meltdown og Spectre kommer vel ikke før neste år.  :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har både en 2600K, 6900K og 6600K som jeg bruker enda. Siden Intel ikke vil komme med firmware update for noe eldre enn Broadwell serien, så betyr det jo at 2600K maskinen min vil være sårbar fremover, og kanskje jeg må slutte å bruke den da hvis jeg vil være sikker... Ikke gidder jeg å oppgradere 2600K maskinen til Coffee Lake heller siden den må ha BIOS update den også, og de prosessorene som blir redesignet med hardware fix for Meltdown og Spectre kommer vel ikke før neste år.  :nei:

 

Nåja, først må jo ondsinnet kode inn på maskinen.

Så hvis man har anti-virus og passer på hvor man surfer så hjelper det mye.

Har alltid hatt anti-virus. Men det har aldri funnet ekte virus (bare falske varsel)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...