Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint speibilde Helene. Ser ut som en gangbro av den type som går mellom byggninger, innkledd i glass så om været herjer på det verste så er en upåvirket av det. Ser den går over veien med biler nedenunder.

Vi har mange av den typen i downtown Calgary hvor en kan gå på handletur i mange bygninger uten å gå ut og krysse gatene når det er surt og kaldt ..

Ha en fin fredag og en god helg.

Mvh, Jon

Så får vi se hva fasitsvaret blir :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fint speibilde Helene. Ser ut som en gangbro av den type som går mellom byggninger, innkledd i glass så om været herjer på det verste så er en upåvirket av det. Ser den går over veien med biler nedenunder.

Vi har mange av den typen i downtown Calgary hvor en kan gå på handletur i mange bygninger uten å gå ut og krysse gatene når det er surt og kaldt ..

Ha en fin fredag og en god helg.

Mvh, Jon

Så får vi se hva fasitsvaret blir :-)

Hei, ja du har helt rett, godt sett. :)

Lenke til kommentar

 

Fint speibilde Helene. Ser ut som en gangbro av den type som går mellom byggninger, innkledd i glass så om været herjer på det verste så er en upåvirket av det. Ser den går over veien med biler nedenunder.

Vi har mange av den typen i downtown Calgary hvor en kan gå på handletur i mange bygninger uten å gå ut og krysse gatene når det er surt og kaldt ..

Ha en fin fredag og en god helg.

Mvh, Jon

Så får vi se hva fasitsvaret blir :-)

Hei, ja du har helt rett, godt sett. :)

 

 

Det blir vell GULL medalje da i utøvelse Gangbro. Utfor og Super G holder jeg med milevis unna - tror jeg ville gjøre for mye snauhogst rundt I området.  :rofl: 

Lenke til kommentar

Er ikke sikker, men gjetter meg til dette:
Moa er et kjøpesenter i Ålesund. Denne gangbrua forbinder to bygninger sammen, hovedveien går under den. Om høsten sitter der gjerne en gjeng sydeuropeere og balanserer på strengene.

Kan denne brua virkelig være stabil? Det ser jo ut som om wirene ikke er skikkelig oppstrammet. Blå himmel har dere fått - eller i hvert fall gjennskinnet av den. 

 

Mon tro hva de tenker om deg - de menneskene som står på innsiden og ser ut?

OK. Det ble mye tull og tøys her.
Dette ble et både morsomt og dekorativt motiv. Din oppfinnsomhet i forhold til å finne gode motiver er det ingen grunn til å klage på.
Mvh.Oddvar

Endret av Moerk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke sikker, men gjetter meg til dette:

Moa er et kjøpesenter i Ålesund. Denne gangbrua forbinder to bygninger sammen, hovedveien går under den. Om høsten sitter der gjerne en gjeng sydeuropeere og balanserer på strengene.

 

Kan denne brua virkelig være stabil? Det ser jo ut som om wirene ikke er skikkelig oppstrammet. Blå himmel har dere fått - eller i hvert fall gjennskinnet av den. 

 

Mon tro hva de tenker om deg - de menneskene som står på innsiden og ser ut?

 

OK. Det ble mye tull og tøys her.

Dette ble et både morsomt og dekorativt motiv. Din oppfinnsomhet i forhold til å finne gode motiver er det ingen grunn til å klage på.

Mvh.Oddvar

 

Jo da; nå er det flott vær! Sol og blå himmel :)

Jeg prøver åv ariere litt på mine bilder, så det ikke skalbli forutsigbart og kjedelig.

Takk for finfin kommentar Oddvar. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...