Gå til innhold

Einebusk i vinterland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidlig-vår/påskestemning i dette bildet. Motivet er en

bevitnelse på at vi er på vei inn i ei lysere og lunere årstid.

Spekulerer på om ikke bildet ville føles mere åpent om snøen til venstre ble klonet bort?

Men dette er vel kanskje bare snakk om smak og behag.

Mvh.Oddvar

• Liker 1
Skrevet

Akkurat slik er vinteren her også, mye snø. Fint utsnitt, og med glinsende dråper som leder tankene fram mot en vår som snart kommer. :)

• Liker 1
Skrevet

Hvor smukt rigtig vinterstemning og med et skønt lys fra solen af ...som for tiden er begyndt at varme herligt Hilsen Suss

God morgen Suss! :)

Tusen takk for din hyggelige kommentar. Ja det er deilig å kjenne at det er liv i solstrålene igjen og så deilig med litt lengre dager igjen.

Skrevet

Tidlig-vår/påskestemning i dette bildet. Motivet er en

bevitnelse på at vi er på vei inn i ei lysere og lunere årstid.

Spekulerer på om ikke bildet ville føles mere åpent om snøen til venstre ble klonet bort?

Men dette er vel kanskje bare snakk om smak og behag.

Mvh.Oddvar

God morgen Oddvar! :)

Jeg er ikke enig med deg om kloningen, jeg synes de buede linjer i bildet kler hverandre, men det er jo smak og behag. Men uansett så er det jo gøy å høre hva andre mener. :)

Takk for kommentar og jeg håper du får en fin dag!

Skrevet

Akkurat slik er vinteren her også, mye snø. Fint utsnitt, og med glinsende dråper som leder tankene fram mot en vår som snart kommer. :)

Ja,det var litt påskestemning rundt dette bildet. Når jeg oppdaget motivet så satt jeg i en hyttevegg og spiste en appelsin faktisk :D

Skrevet

Nydelig Helen. :-) ser at dere har mye snø også.

Hei Jimmy,

vi har ikke mye snø rundt husene, men litt opp i fjellene er det bra med snø. :)

Så skitur er fullt mulig.

Takk for fin kommentar! God helg Jimmy!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...