Gå til innhold

Skolen skal gjøre deg til webutvikler på ni uker. Slik gikk det da vi prøvde (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette er nok det største tullet man kan gjøre i sosialistisk land, her er det bare master som gjelder!! 9 uker kurs er ikkje verdt noe.

 

Hei.

 

Flere av de jeg fullførte med er allerede ute i arbeid som juniorutviklere. Selv lærte jeg mer de to første ukene der enn jeg gjorde på et halvt år med INF1000. Finnes sikkert mye man kan kritisere bootcamps for, men helt ubrukelig vil jeg ikke kalle det.

 

Hilsen Erlend.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og dersom du tar et kveldskurs i skattejuss lærer du garantert mer om skatt enn gjennom hele første semesteret på jussen.

Jeg mener at det universitetene blant annet bruker, er tid. Og det trengs mye tid for å la ting modne. I tillegg lærer de deg selve vitenskapen bak programmering og informatikk. Og selv om det kanskje virker drøyt når du holder på, så vet du ikke hva fremtiden bringer. For eksempel er jeg kjempeglad for at jeg lærte ting som funksjonelle språk (haskell/ml), typeinterferering, lambda kalkulus, ANN/maskinlæring på universitetet. Jeg så det ikke da, men disse tingene har blitt superhotte de siste årene, men var overhode ikke det da jeg var student. Var på bedriftspresentasjon på NTNU for to år siden, og under middagen var det flere av studentene som var så irritert på at de ikke lærte Angular 1 etc. Tipper de er fornøyd med det nå.

Men beklager at det sikkert hørtes litt surmagret ut. Det er gøy å programmere, så håper du finner ut om du også liker det :)

Lenke til kommentar

 

dette er nok det største tullet man kan gjøre i sosialistisk land, her er det bare master som gjelder!! 9 uker kurs er ikkje verdt noe.

 

Hei.

 

Flere av de jeg fullførte med er allerede ute i arbeid som juniorutviklere. Selv lærte jeg mer de to første ukene der enn jeg gjorde på et halvt år med INF1000. Finnes sikkert mye man kan kritisere bootcamps for, men helt ubrukelig vil jeg ikke kalle det.

 

Hilsen Erlend.

Takk for en av de mest spennende artiklene jeg har lest på lenge!

Og til tross for tilbakemeldingene her er du veldig klar på at dette er ett "begynner"-kurs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...