Gå til innhold

Phantasmagoria 2 ( WIN XP )


Anbefalte innlegg

Så igjennom cdene med gamle adventure spill, så fant jeg Phantasmagoria 2, jeg kjøpte for en del år siden. Tenkte jeg skulle prøve det igjen, men det gikk ikke så bra.

 

Først så prøvde jeg og Installere windows verisjonen men når den går igjennom sånn test, for å sjekke CD speed, så får den en ERROR "Integer divide by 0" Har ikke peiling på hva det betyr, og den går ut av setup programmet. Hvis jeg hopper over det og installerer det automatisk får jeg samme problem. Men etter noen forsøk, så fant jeg en annen måte å insallere programmet uten at den sjekker CD Speeden og jeg fikk installert programmet.

 

Glad jeg var så starta jeg opp spillet og så kom enda en bug, den hengser seg. Og det er umulig å se grunnen til hvorfor , den bare fryser opp. Ganske frusterende gir jeg opp etter å ha prøvd å kompitablere exe filen til Windows 95 - Kjørt i 256 farger og 640x480

 

Så er det noen som har opplevd det samme og eventuelt vet om en fix eller patch som gjør at jeg kan spille windows verisjonen? Husker at spillet virka på min gamle pc.

 

PS : Dos verisjonen virker, men der er grafikken grusom, lyden irriterende og jeg får mouse lagg. Så jeg utelukker den

 

 

WIN XP HOME EDITION

 

Radeon 9800 pro 256 mb DDR

 

512 ram

 

2ghz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...