Gå til innhold

Post levering i nyttårshelgen?


Anbefalte innlegg

Hei. Har bestilt en ting fra netonnet denne tirsdagen. Pakken ble sendt fra dem på fredagen og ble innlevert til terminal og sendt derifra to timer etter eller rundt 10:30 tiden på morgenen. Nå har jeg ikke hørt noe fra posten siden, og lurer bare på hvor posten har blitt av.
Jeg synes det er litt rart at den ikke ble oppdatert noe. Fikk jo beskjeden om at den ble sendt på morgenen og man skulle trodd at turen fra Oslo til der jeg bor (Skien) ikke skulle ta lenger tid enn 2 og en halv time cirka.

Endret av MrCuzNT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, de sender ikke pakker på helligdager. Du har vel sporingsnummer vil jeg anta. Hvis ikke taster du bare inn telefonnummeret du oppga ved bestillingen på posten.no. Så ser du.

 

Stikkordet er tålmodighet. Masse pakker rundt julehøytidene kombinert med røde dager gjør at leveringen går litt saktere. 

Lenke til kommentar

Nei, de sender ikke pakker på helligdager. Du har vel sporingsnummer vil jeg anta. Hvis ikke taster du bare inn telefonnummeret du oppga ved bestillingen på posten.no. Så ser du.

 

Stikkordet er tålmodighet. Masse pakker rundt julehøytidene kombinert med røde dager gjør at leveringen går litt saktere. 

Greia er at det står den er sendt fra terminalen, og har ikke fått noen opplysning hvor den er nå eller når den skal sendes videre. Det er mulig den er i Oslo fortsatt eller at den kanskje til og med har ankommet butikk og sporingen registrerer det ikke, siden det har vært helligdager og sånn. Jeg har bestilt en god del pakker før, og har aldri opplevd at den har vært stående sånn. 

 

Sendingen er under transport
29.12.2017 10:32 0024 OSLO  
Sendingen er innlevert til terminal og videresendt.
29.12.2017 08:30 0024 OSLO  
Lenke til kommentar

 

Nei, de sender ikke pakker på helligdager. Du har vel sporingsnummer vil jeg anta. Hvis ikke taster du bare inn telefonnummeret du oppga ved bestillingen på posten.no. Så ser du.

 

Stikkordet er tålmodighet. Masse pakker rundt julehøytidene kombinert med røde dager gjør at leveringen går litt saktere. 

Greia er at det står den er sendt fra terminalen, og har ikke fått noen opplysning hvor den er nå eller når den skal sendes videre. Det er mulig den er i Oslo fortsatt eller at den kanskje til og med har ankommet butikk og sporingen registrerer det ikke, siden det har vært helligdager og sånn. Jeg har bestilt en god del pakker før, og har aldri opplevd at den har vært stående sånn. 

 

Sendingen er under transport
29.12.2017 10:32 0024 OSLO  
Sendingen er innlevert til terminal og videresendt.
29.12.2017 08:30 0024 OSLO  

 

 

Tipper det skjer en oppdatering er der i kveld eller i morgen. Vent å se. :)

 

Edit: Fordi fredag var siste dag nyttår, og 1. nyttårsdag ga en ekstra rød dag. Så i dag er første virkedag over helga, så da fortsetter nok pakken ferden i kveld eller senest i morgen tipper jeg.

Endret av MellomAlt
Lenke til kommentar

 

 

Nei, de sender ikke pakker på helligdager. Du har vel sporingsnummer vil jeg anta. Hvis ikke taster du bare inn telefonnummeret du oppga ved bestillingen på posten.no. Så ser du.

 

Stikkordet er tålmodighet. Masse pakker rundt julehøytidene kombinert med røde dager gjør at leveringen går litt saktere. 

Greia er at det står den er sendt fra terminalen, og har ikke fått noen opplysning hvor den er nå eller når den skal sendes videre. Det er mulig den er i Oslo fortsatt eller at den kanskje til og med har ankommet butikk og sporingen registrerer det ikke, siden det har vært helligdager og sånn. Jeg har bestilt en god del pakker før, og har aldri opplevd at den har vært stående sånn. 

 

Sendingen er under transport
29.12.2017 10:32 0024 OSLO  
Sendingen er innlevert til terminal og videresendt.
29.12.2017 08:30 0024 OSLO  

 

 

Tipper det skjer en oppdatering er der i kveld eller i morgen. Vent å se. :)

 

Edit: Fordi fredag var siste dag nyttår, og 1. nyttårsdag ga en ekstra rød dag. Så i dag er første virkedag over helga, så da fortsetter nok pakken ferden i kveld eller senest i morgen tipper jeg.

 

Den er grei. Takk for svar :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...