Gå til innhold

Master Økonomi Deltid


CR_7

Anbefalte innlegg

Hei hei folkens!

 

Har følgt med på dette forumet, men første gangen jeg skrivet et inlegg og tenker kanskje jeg kan få litt hjelp her.

 

Jeg har en Bachelor grad i Økad fra BI med C i snitt. Nå er det 1 år siden jeg ble ferdig med studiet og jobbet heltid, men jeg har veldig lyst til å ta master utdanning. Vil helst ta det på deltid slik at jeg kan jobbe ved siden av og hvis det ikke er mulig med deltid så vil jeg prøve å kombinere det sammen med heltidsjobben jeg har.

 

Spørsmålet er om dere vet om noen som skoler som tilbyr master i økonomi (siviløkonom) som man kan ta deltd? Har prøvd å søke litt på nette osv, men finner ikke ut av det.

 

Mvh
CR7 :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei hei folkens!

 

Har følgt med på dette forumet, men første gangen jeg skrivet et inlegg og tenker kanskje jeg kan få litt hjelp her.

 

Jeg har en Bachelor grad i Økad fra BI med C i snitt. Nå er det 1 år siden jeg ble ferdig med studiet og jobbet heltid, men jeg har veldig lyst til å ta master utdanning. Vil helst ta det på deltid slik at jeg kan jobbe ved siden av og hvis det ikke er mulig med deltid så vil jeg prøve å kombinere det sammen med heltidsjobben jeg har.

 

Spørsmålet er om dere vet om noen som skoler som tilbyr master i økonomi (siviløkonom) som man kan ta deltd? Har prøvd å søke litt på nette osv, men finner ikke ut av det.

 

Mvh

CR7 :ph34r:

 

Tror du kan ta Executive Master deltid, men det forutsetter vel litt arbeidserfaring og da trenger du nok arbeidsgiver med på laget også for å få en tilrettelagt arbeidshverdag? MsC på BI må man ta fulltid og er tilnærmet uforenlig med jobb på dagtid skulle en tro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...