Gå til innhold

Presentasjon om avhengighet


Ung Spiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje du bør velge tema først, slik at vi kan hjelpe deg her med konkrete ting du bør inkludere i power pointen?

Jeg tenker for øvrig at du bør presentere noe du virkelig er avhengig av og drøfte rundt hvorfor du er avhengig, fordeler og ulemper ved dette osv.

 

Kommer helt ann på oppgaven din egentlig og hvilket fag du skal knytte det til.

Lykke til! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje du bør velge tema først, slik at vi kan hjelpe deg her med konkrete ting du bør inkludere i power pointen?

Jeg tenker for øvrig at du bør presentere noe du virkelig er avhengig av og drøfte rundt hvorfor du er avhengig, fordeler og ulemper ved dette osv.

 

Kommer helt ann på oppgaven din egentlig og hvilket fag du skal knytte det til.

Lykke til! :)

Tenker å ha en presentasjon om filmer:) Presentasjonen skal være på engelsk

Lenke til kommentar

 

Kanskje du bør velge tema først, slik at vi kan hjelpe deg her med konkrete ting du bør inkludere i power pointen?

Jeg tenker for øvrig at du bør presentere noe du virkelig er avhengig av og drøfte rundt hvorfor du er avhengig, fordeler og ulemper ved dette osv.

 

Kommer helt ann på oppgaven din egentlig og hvilket fag du skal knytte det til.

Lykke til! :)

Tenker å ha en presentasjon om filmer:) Presentasjonen skal være på engelsk

 

Jeg vet ikke om det er knyttet til temaet, men ettersom det er på engelsk, si noe om hvordan filmene du ser på (Dersom du ser på Hollywood) påvirker engelsken din? Ellers bør du kanskje lage deg en problemstilling som du nevner helt i starten av presentasjonen, og deretter drøfter du denne, feks se positive og negative aspekter ved avhengighet av filmer som du skal snakke om. Det positive er kanskje at det kan utvikle ordforrådet vår i engelsk (Hvis vi ser på engelske filmer selvssagt) og en negativ ting kan være at vi bruker for mye tid på filmer, er mindre i fysisk aktivitet osv- her kan du vise til forkning, undersøkelser osv.

Håper det var noe relevant for deg her, haha

Masse lykke til!

Lenke til kommentar

 

 

Kanskje du bør velge tema først, slik at vi kan hjelpe deg her med konkrete ting du bør inkludere i power pointen?

Jeg tenker for øvrig at du bør presentere noe du virkelig er avhengig av og drøfte rundt hvorfor du er avhengig, fordeler og ulemper ved dette osv.

 

Kommer helt ann på oppgaven din egentlig og hvilket fag du skal knytte det til.

Lykke til! :)

Tenker å ha en presentasjon om filmer:) Presentasjonen skal være på engelsk

 

Jeg vet ikke om det er knyttet til temaet, men ettersom det er på engelsk, si noe om hvordan filmene du ser på (Dersom du ser på Hollywood) påvirker engelsken din? Ellers bør du kanskje lage deg en problemstilling som du nevner helt i starten av presentasjonen, og deretter drøfter du denne, feks se positive og negative aspekter ved avhengighet av filmer som du skal snakke om. Det positive er kanskje at det kan utvikle ordforrådet vår i engelsk (Hvis vi ser på engelske filmer selvssagt) og en negativ ting kan være at vi bruker for mye tid på filmer, er mindre i fysisk aktivitet osv- her kan du vise til forkning, undersøkelser osv.

Håper det var noe relevant for deg her, haha

Masse lykke til!

 

Tusen takk! Skal ihvertfall bruke det med at engelske filmer påvirker engelsken min på og at det dårlige med avhengigheten er at jeg bruker for mye tid ved å se på engelske filmer, istedet for annen aktivitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...