Gå til innhold

Hva kan jeg ta for denne PCen?


Anbefalte innlegg

Har en eldre "gaming-pc" som jeg tenkte jeg skulle selge. Hva tror dere jeg kan få for denne?

 

Skjerm: Benq G2420HD (ikke i salg lengre, og finner ikke pris jeg betalte)
Tastatur: Logitech G15 v.2 (Norsk layout) (ikke i salg lengre, og finner ikke pris jeg betalte)
Mus: Logitech G5 2007 Edition (ikke i salg lengre, og finner ikke pris jeg betalte)
 
Kabinett: Cooler Master Cosmos S (ikke i salg lengre, og finner ikke pris jeg betalte)
Hovedkort: ASRock Z87 OC Formula/ac (ikke i salg lengre, kjøpt for 2454,-)
CPU: Intel Core i7 4790K (ikke i salg lengre, kjøpt for 2475,-)
GPU: EVGA GeForce GTX 780 Classified (ikke i salg lengre, kjøpt for 4178,-)
PSU: Seasonic Platinum-1000 1000W (ikke i salg lengre, kjøpt for 2000,-)
SSD: Samsung 840 PRO 256GB (ikke i salg lengre, kjøpt for 1407,-)
Vannkjøling fra EK som består av: EK-KIT H3O 240 HFX (består blant annet av EK-Supremacy, EK-CoolStream RAD XTX 240, EK-FAN Silent 120-1600 RPM (2 pcs), EK-DCP 4.0 Pump, EK-RES X3 150), Hurtikobling/komresjonsnippler og 90gradersadaptere fra EK (EK-CSQ Adapter 90°) og Koolance (QD3-M10X13, QD3-FG4). Kjølingen består også av EK Supremacy PreciseMount Add-On Naked Ivy.
 
Takk for all hjelp :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Har en eldre "gaming-pc" som jeg tenkte jeg skulle selge. Hva tror dere jeg kan få for denne?

 

Skjerm: Benq G2420HD (ikke i salg lengre, og finner ikke pris jeg betalte)
Tastatur: Logitech G15 v.2 (Norsk layout) (ikke i salg lengre, og finner ikke pris jeg betalte)
Mus: Logitech G5 2007 Edition (ikke i salg lengre, og finner ikke pris jeg betalte)
 
Kabinett: Cooler Master Cosmos S (ikke i salg lengre, og finner ikke pris jeg betalte)
Hovedkort: ASRock Z87 OC Formula/ac (ikke i salg lengre, kjøpt for 2454,-)
CPU: Intel Core i7 4790K (ikke i salg lengre, kjøpt for 2475,-)
GPU: EVGA GeForce GTX 780 Classified (ikke i salg lengre, kjøpt for 4178,-)
PSU: Seasonic Platinum-1000 1000W (ikke i salg lengre, kjøpt for 2000,-)
SSD: Samsung 840 PRO 256GB (ikke i salg lengre, kjøpt for 1407,-)
Vannkjøling fra EK som består av: EK-KIT H3O 240 HFX (består blant annet av EK-Supremacy, EK-CoolStream RAD XTX 240, EK-FAN Silent 120-1600 RPM (2 pcs), EK-DCP 4.0 Pump, EK-RES X3 150), Hurtikobling/komresjonsnippler og 90gradersadaptere fra EK (EK-CSQ Adapter 90°) og Koolance (QD3-M10X13, QD3-FG4). Kjølingen består også av EK Supremacy PreciseMount Add-On Naked Ivy.
 
Takk for all hjelp :)

 

 

Alt er forresten satt tilbake til fabrikkinstillinger, og det har ikke blitt klokket hardt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...