Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lurer på navn på et styre veldig ofte brukt på TS50X


ollo1982

Anbefalte innlegg

Lurer på navn på et styre veldig ofte brukt på TS50X. Jeg og brodern satt å snakka om gamledager,og eneste vi kunne tenke på var Tomassi eller noe der omkring. Føler veldig på meg at dette ikke er riktig.

 

Er det noen som har peiling på hva merket på dette styre kan være. Brodern hadde dette styre på sin X da han rulla rundt på veiene i 93-94-95,så er jo veldig lenge siden... Har snart ikke mer hår igjen på hodet av å prøve å finne ut av dette :p Hehe

 

Synes dette styre ligner litt https://shopcdn.textalk.se/shop/34330/art30/h0188/29400188-origpic-413695.jpg

 

Husker godt at han skjøv styre helt frem så den stanga gikk over midten på speedometer og turteller..

Endret av ollo1982
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg husker tydelig disse. Poenget var å skyve det så langt fram som mulig for at det skulle være mest mulig ubehagelig å kjøre. Aller helst så langt fram at man fikk håndleddene ut av ledd. Jeg ble aldri klok på de derre X-typene. :p

Hehehe... jepp,akkurat sånn det var.. :p Bare kan ikke huske hva de styrene het. Blir huegæærn av å ikke komme på det. Hehe. Kan merket på styre være Tommaselli??

Endret av ollo1982
Lenke til kommentar

Jeg husker ikke helt navnet selv, men det høres veldig kjent ut.

 

Noe lignende noen av disse kanskje?

http://www.gutsibits.co.uk/pr/TheShop/index.php?f=e&Shnew=1&Model=0&ModelName=V7%20Sport&Cat=HAA&CatName=Handlebars%20and%20Instruments&Sort=TitleDesc&spPage=8

Ja var ganske likt,bare at disse manglet det staget :) Synes Tommaselli høres kjent ut selv,og i følge  google er der styrer av merket tommaselli.. Hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...