Gå til innhold

Bane/brett 103/111 på NFSU


Anbefalte innlegg

Noen som sitter med samme følelsen som meg? at spillet på akkurat denne banen plutselig ble utrolig vanskelig?

Virker faktisk som om spillet er lettere på hard enn på easy. HAr forresten spillt så langt på hard, men da den banen ble litt i overkant for vanskelig prøvde jeg medium for deretter å skru ned på easy, men synstes spillet ble bare værre...

 

Noen som har noen ideer for å klare den banen der? har ikke tall på hvor mange ganger jeg har kjørt den nå!!!

 

-Stian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører selv skyline med alle oppgraderinger:) problemet med ledelsen er at den glipper utrolig fort:( selv om jeg har speed på over 300Km/t og bruker nos for å øke, (passerer fort 360km/t) så tar de inn igjen de sekundene!!! det er dårlig av EA!

 

JAJa, må vel bare kjøre noen ganger til!!! DOH!

Lenke til kommentar

Heh, leste du ikke tipset til moesen? Det er klart du ikke vinner med Skyline hvis det er vanskelig :D

 

Prøv å bytte til en av de dårligste bilene du har angående fart og akselerasjon. Handling er alltid bra å ha tho.

 

Pga NFUs catcu-up system vil alle bilene i spillet ALLTID ligge rett foran eller rett bak deg. Med mindre speed og mer handling vil du ha bedre kontroll men fremdeles ha like god sjanse, hvis ikke bedre, til å vinne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...