Compac Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 (endret) Noen mpeg filmer har "pluttselig" slutta å virke... Eks, Getaway In Stockholm 3 og Ghost Raider, disse fungerte fint tidligere men nå er de ikke spill bare.. surt Får denne feilmeldingen i MediaPleier You have encountered the following error while using Windows Media Player: -------------------------------------------------------------------------------- Error# C00D11CD Sorry, no more help is available for this problem at this time. Noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Har installert GordianKnot.CodecPack.1.5 Compac Endret 8. desember 2003 av Compac
bokperm Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Prøvd andre spillere eller? Jeg for min del bruker kun den gamle windows media playeren, eller en annen som kalles media player classic (eller var det det? Det er i hvertfall ikke microsoft som står for den...). Ellers kan det hende at diverse codecer du har installert krasjer med hverandre, så det kan være en ide å fjerne de og legge de til på nytt. doom9 eller divx-digest er fine plasser å hente codecs.
Loomy Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Har installert GordianKnot.CodecPack.1.5 Nuff said Fjern alt som heter kodekpakker og installer ffdshow og ac3-filter. Du finner alt på google og/eller http://www.vcdhelp.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå