Gå til innhold

vurdering av oppsett til ny gaming / web maskin


Anbefalte innlegg

Skal ut å kjøpe / bygge ny maskin nå og trenger hjelp fra en som har litt peil på thermaltake the tower900 og corsair 115i.

​Oppsettet mitt står her

Kommentarer om hvorfor jeg vil ha det og det, stoppes med engang... fordi jeg liker det. punktum :-)

Har du kommentarer på saklig grunnlag så tar jeg gjerne imot.

 

Det jeg trenger svar på er:  er lengden på røra til cpu kjøler'n lange nok? og Corsair Link: hoppe over det fancy greiene eller funker det som det skal?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5. Oktober lanserer Intel arvtageren til 7700K, nemlig 8700K - en 6-kjerne, 12 tråd CPU. Anbefaler på det sterkeste å vente på den. Du trenger et Z370 hovedkort til den da, som også kommer snart.

 

uhm.. "Intel has reportedly postponed these 8th generation parts to February of next year." ... prisene som det ryktes om ser pene ut, men i feb-mars neste år? Pisene på asus sine z370 vil vel også bli svindyre vil jeg tro?

Lenke til kommentar

 

5. Oktober lanserer Intel arvtageren til 7700K, nemlig 8700K - en 6-kjerne, 12 tråd CPU. Anbefaler på det sterkeste å vente på den. Du trenger et Z370 hovedkort til den da, som også kommer snart.

 

uhm.. "Intel has reportedly postponed these 8th generation parts to February of next year." ... prisene som det ryktes om ser pene ut, men i feb-mars neste år? Pisene på asus sine z370 vil vel også bli svindyre vil jeg tro?

 

 

Den nyheten du leste der er fra Juni. Vent 2 uker til du ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Plukker opp denna igjen ettersom det rett før jul kommer masse tall inn på konto  :dribble: 
Jeg sitter her og prøver å finne rett sammensetning, og alt ser forsåvidt greit ut... bare to ting jeg blir surrete i huet av :hmm:    ,,, hovedkortet og PSU.

Jeg skal gå for et z370 / i8700k oppsett( why settle for less, when moar is merrier), og ønsker å kjøre maskina med corsair link på det meste.
Jeg har satt opp 
ASUS TUF Z370-PRO GAMING og Corsair AX860i (digital utgaven, pga link muligheten)

men hvilket??...
Noen her som
har snøring og som kan peke meg i riktig retning?
kompasset mitt er på tur... igjen... :innocent:
 

..og før noen spør om hvor grafikkkortet er, så kan je si at jeg har et msi 970 kort, og tror det holder...( wow legion). evt så bytter jeg til  MSI GeForce GTX 1070 Ti GAMING kortet.

 

Hvis noen her har jobba med thermaltake the power 900(trenger jeg det? nei... sikler jeg på det? JAA :dribble: , så takker jeg for tips om sleeving, evt hvilket sett med kabler jeg burde gå for.. jeg skal holde fargen til fel-grønn.

og jada.... med det kabinettet så skal det komme et sett med vannkjøling inn... litt seinere.. mulig ekwb sitt phoenix system.

snart i mål oppsett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...