Gå til innhold

Fucka jeg akkurat opp søknaden min om finansieringsbevis?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nå skulle jeg liksom hive meg ut på boligmarkedet jeg... Sendte inn søknad om finansieringsbevis til banken med kopi av skattemelding og så skulle jeg hive med de tre siste 3 lønnsslippene mine,

 

etter som at jeg har en ok årslønn men også har en del "fast" overtid(utgjør 50-60k/året) slengte jeg like så godt med 6 stk slik at man lettere ser at det er mye gjentakende overtid, det som er er at på en lønnslipp fra april hadde jeg et lønnstrekk på noen tusenlapper på grunn av en mobilregning som gikk alt for langt under radaren, var jeg enkelt og greit litt dumdristig ærlig og spolerte mine egne sjanser for å kunne ta opp lån her eller?

 

Anonymous poster hash: 4ffd3...ad0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, beklager, det har du rett i. Altså, de /skal/ slettes umiddelbart når gjelden er oppgjort. Hvorvidt det alltid skjer vet jeg ikke, men om trekket i april var det som gjorde at gjelden ble oppgjort så burde du ikke ha noen anmerkning nå, nei.

...Så da kan det selvsagt bli en diskusjon med saksbehandler om de legger merke til dette, men du burde vel kunne klare å forklare deg ut av dette...

Lenke til kommentar

Et større problem for deg her vil nok være at seriøse banker ikke (kan) regne med overtid når de beregner hvor mye lån du kan få (tror jeg..)

 

Det er iofs ikke overtid men jeg har vaktansvar på rullering med resten av teamet mitt og får vakttillegg og evt. overtid om det er hendelser som må responderes på utenfor arbeidstid, i arbeidskontrakten min inngår da også vaktjobbing men det vi tjener på dette er ikke inkludert i fastlønna vår men en separat vaktavtale så det jeg har lagt inn som fast overtid er vakttillegg pr uke * 52 / antall som deler på vaktordningen, eget felt for forutsigbar overtid var det også i søknaden, så det benytta jeg meg av :)

 

Anonymous poster hash: 4ffd3...ad0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...