Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

La oss samtale om ulike sexuelle behov


Anbefalte innlegg

Det handler om kommunikasjon og å føle seg elsket.

 

Men til ts; hvis du ikke har vært utro før så er det ikke å anbefale. Med stor sannsynlighet så vil det bare ende med at enten du går rundt ned dårlig samvittighet, eller du vil innse at forholdet er dødt.

 

Jeg kan forstå nødvendigheten dersom din partner overhodet ikke er villig til å imøtekomme dine behov, men vil det ikke da være bedre å skilles? Både du og din partner vil med tiden få bedre livskvalitet dersom deres forhold er destruktivt og barna vil jo synes det er trist den første tiden, men de vil venne seg til det og etterhvert vil de bli komfortable med at mamma og pappa bor på hver sin kant med hver sin kjæreste. Det er ikke akkurat uvanlig i disse tider og det får jo fint for de fleste. Bare planlegg godt og snakk med partner.

 

Et brudd etter utroskap vil bare gjøre det langt vanskeligere for alle involverte inkludert barna - og det er du som vil blinden stygge ulven uansett hvordan man vrenger på det. Folk har ikke forståelse foe om den andre parten ikke var villig til å fikse forholdet, hun vil uansett bli sett på som offeret.

Tusen takk for svar og tips!

Du har nok helt rett, så jeg håper jeg ikke i et svakt øyeblikk faller for fristelsen.

Det er mange som sliter med dette, og dette er en grunn til at mange gå fra hverandre så det er absolutt viktig å prate om dette, gi tips og oppmuntring for å takle slike problemer.

 

Anonymous poster hash: 2d92b...db0

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...