Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

500m og aksesspunkt


Anbefalte innlegg

Hei,

 

For en tid tilbake var det noen tråder her på forumet om problemer med Dell 500m og forskjellige D-Link aksesspunkter. Det var vanskelig å få kontakt og forbindelsen fallt ut. Mitt problem er likedan, og har fortsatt ikke funnet noen løsning.

 

Så, løsningen blir derfor å prøve et annet merke (enn D-link) for å se om jeg har mer hell. Er det noen med en Dell 500m som har en positiv erfaring med et aksesspunkt/router hadde jeg satt pris på å få et tips om hva som kanskje virker.

 

Takker for svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sitter akkurat nå og skriver på min 500m, som er tilkoblet nettet via et D-Link DWL-900AP+ aksesspunkt. Funker stort sett fint det.. når jeg er tilkoblet, faller den aldri ut, men noen ganger finner ikke pc'en aksesspunktet i det hele tatt. Da må jeg dra ut strømpluggen på D-Linken, og sette den inn igjen, så funker alt som det skal igjen.

Litt sært mao. men det skjer såpass sjelden at det ikke er noe problem for meg.

Lenke til kommentar

Takk for tipset - men jeg hadde håpet å få noe annet enn D-link, siden jeg allerede har hatt problemer med det. Ser at Dell i Norge selger Belkin, mens Dell i USA selger D-link.

 

I en nettbutikk i Norge tør de ikke lenger anbefale trådløst utstyr til Dell-maskiner, fordi de har måttet ta mye i retur....

 

Ingen andre.......?!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...