Gå til innhold

Litt mer dårlig nytt for nVidia...


Anbefalte innlegg

Hei

Poster denne her, og som det står i teksten er det bare et rykte:

Rumor About Nvidia "Cut Out" Of Xbox 2 Drives Stock Down

 

Nvidia shares, already bruised by Wall Street over the company's recent accounting troubles, took another blow in early trading this morning on a rumor coming from a UK web site that that chip maker has been "cut out" of the Xbox 2 reference platform. The rumor began in a column at The Inquirer written by Eva Glass, who says that Taiwanese chipmaker Via Technologies and ATI are in the running to replace Nvidia in the next incarnation of the Xbox, for cost reasons.

 

Glass did not state where she received this information, so it is open to intense scrutiny -- yet the rumor scared enough investors to drive Nvidia shares down $2.68 in early Friday trading.

 

Linken hvor jeg fant dette er for members only, så jeg klippa all teksten ut og la den her. Men artikkelen det refereres til er: http://www.theinquirer.net/22020204.htm

 

PMA

Kanksje noe for forsiden....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-03-01 10:54, PMAndersen skrev:

Hei

Poster denne her, og som det står i teksten er det bare et rykte:

Rumor About Nvidia "Cut Out" Of Xbox 2 Drives Stock Down


Nvidia shares, already bruised by Wall Street over the company's recent accounting troubles, took another blow in early trading this morning on a rumor coming from a UK web site that that chip maker has been "cut out" of the Xbox 2 reference platform. The rumor began in a column at The Inquirer written by Eva Glass, who says that Taiwanese chipmaker Via Technologies and ATI are in the running to replace Nvidia in the next incarnation of the Xbox, for cost reasons.


Glass did not state where she received this information, so it is open to intense scrutiny -- yet the rumor scared enough investors to drive Nvidia shares down $2.68 in early Friday trading.


Linken hvor jeg fant dette er for members only, så jeg klippa all teksten ut og la den her. Men artikkelen det refereres til er:


PMA

Kanksje noe for forsiden....


 

Vi setter stor pris på alle slike tips! Det beste er dog om de sendes rett til [email protected] ! Vi rekker ikke å lese atl som står på forumet dessverre, men takk for bra tips. Jeg sender det videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...