verwooks Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 Jeg har prøvd å få litt ut av den med FSB ordning. Får ikke mere ut en 577 mhz via biosen, hvordan kan jeg få mere via fsb uten å stille noe markant på volt verdien osv? (står på 2.0 default) Går det an å unlocke multipliern ? Er det mye forskjell hvis jeg f.eks. stiller litt på pc-133 rammen min ? BTW, står på et Asus Via p3v4x hk. Tror den kan krabbe seg opp til en 733 eller noe. Takker for alle lure innslag ;> [ Denne Melding var redigert av: shivac på 2002-03-01 10:15 ]
shorin Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 Jeg hadde samme prosjectet her for en måned siden.Får ikke min p3-600 opp i mer enn 618 6x103fsb. Tror du har en katmai cpu,og de er sress å klokke .Se om du finner mitt innlegg om"oc av p3-600,her på forumet,det var en som lagg inn en url til åssen man skulle fjerne multiplier sperra i p3 Lykke til,neste gang gå for en amd:)
verwooks Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Skrevet 1. mars 2002 Ja .. blir nok en AMD neste gang regner jeg med. I mellomtiden er jeg på jakt etter noe billig løsning da det er dårlig med penger for tiden. takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå