Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[HJELP] Problemer med å finne rette deler til EU


Quesin

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har snart fullført en eukontroll liste på 27 feil og mangler bare hjul oppheng/foringer. 

 

Jeg har aldri vert borti stag og foringer før så allt er ganske nytt for meg, jeg har ikke tengt å bruke mere penger enn nødvendig og finner ikke ut hvordan deler jeg skal bytte. 

 

Så jeg lurer på om noen kan forklare meg eller vise meg hva jeg skal se etter og om noen klarer å bare kjønne hvilke stag såm må byttes ut ifra feil beskrivelsen.

 

Hva er forskjellen på 1 aksel og 2 aksel?

Dette er en audi a4 b6 quattro

 

Takk på forhond :)

 

39ecf6cd14996b3bd8c1311789c9d74d.png

Endret av Quesin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan aksel 2 være bak? - Foran vil det iallefall uansett nok lønne seg å kjøpe ett komplett sett; https://www.bildeler.no/barebru-sett/audi/s4-quattro-/B/2001/?Vare=15397

 

på 5.3.4 er det bærearmene nede foran, begge på venstre side og den bakre på høyre side - så da ville jeg byttet begge nedre på begge sider. - Så er det fremre arm oppe på venstre side - vurder å bytte alle her også hvis du først har settet, så slipper du å bytte resten på neste eu.

 

Usikker på hvor 5.3.1 og 5.3.3 er - ikke kjent med hvordan dette ser ut på quattro, og hvis jeg får en mangel jeg ikke er sikker på hva er så pleier jeg be mekanikeren vise meg delen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...