shit89 Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Har nå tenkt å begynne å spille et MMORPG spill. Er det noen der ute som har noe de kan anbefale?
huf Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Søk på forumet, har akkurat vært oppe mange tråder om dette.
kaiern Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 SWG er det beste det var den første MMORPG'en jeg prøvde å jeg er kjepe fornøyd.. mye morro
aiuL Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Ta en titt her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=175189&hl=mmorpg
jin_X Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Venter på World of Warcraft jeg Da skal jeg begynne å spille MMORPG
shit89 Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Skrevet 7. desember 2003 Beklager, men jeg er ganske ny på spill-forumet så ha meg unnskyldt
Thulian Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Vel har du tenkt å betale eller å spille et gratis spill? Astonia V3 Det er et veldig bra spill etter min mening, og det har en "test-period" på 28 dager før du må betale. Jeg har spilt dette fra starten og etter en pause (Siden 26 August) skal jeg nå betale igjen og se om spillet har litt nye finesser som jeg ikke har vært borti. Hvis du begynner... hold et øye ute for Conan (Min karakter...) og jeg kan vel hjelpe deg til å komme i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå