Ortofon Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Hei ! Har akkurat kjøpt PS2 og SSX3 Har spilt noen dager nå og det er et par ting jeg lurer på : Dette er sikkert et dumt spørsmål men ... Save game og save progress er jo noe man blir spurt om underveis. Jeg har bygget opp en spiller, Elise, og når jeg har blitt spurt om save game eller save progress så har jeg lagret dette på samme fil. Er dette riktig eller skal save game og save progress lagres på to forskjellige filer ? Neste spørsmål: Jeg klarer aldri å finne ut hvor lodge'n er. Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg enkelt kan komme til den ? Siste spørsmål: Det ligger en fil på minnekortet med PS2logo som heter "your configuration file" (tror den heter det) hva er denne filen til ?? Ortofon
Blib Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Uhm, hvis du noensinne har savet før i hvilket så helst annet spill burde da den første være enkel? Du skal *alltid* save over den samme, for å spare plass. Pluss at det ikke er nødvendig. Men hvis du f. eks tenker på å kjøpe et nytt brett eller noe, så kan det være smart å save på et annet sted. Så kjøper du brettet, spiller litt og hvis du ikke liker det kan du bare loade. Hvis du da hadde savet på samme plass så vil autosavemonsteret komme og spise deg og ødelegge det. For å finne lodge (Diskutert før): Velg Conquer the Mountain. Trykk Start, Velg Transport. Velg Freeride og så velger du den hvor det står "Access to Lodge and Transport". Hvis du bare er på peak 1 så *tror* jeg at du ikke engang trenger ta Start-Transport pga du starter 4sek vekke fra hytte. Ikke sikker tho, siden det er en stund siden jeg spilte Your Configuration File = Din Konfigurasjon/Egenskaper/Innstillinger Fil. Altså inneholder den innstillingene dine for ett eller annet spill, kanskje SSX3
Cooper Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Hei! Ja, nå ser det ut som om du har fått svar på det du lurer på egentlig. Jeg kan jo bare legge til at det kan være interessant å utforske alle hyttene ("lodgene"), særlig hvis du har fått 11 i alt av speed, spin osv. og og har litt penger du vil bruke. Du kan jo som du sikkert har skjønt kjøpe nye brett, klær og annet stæsj i hyttene, og på hytta på peak 2 får du kjøpt kulere ting enn på peak 1, samme prinsipp fra peak 2 til 3. Selv har jeg ikke spilt SSX på en liten stund, men jeg hadde bygd opp et veldig kult utseende på han jeg kjørte med, Viggo. Han kjører nå med hvit dress med lilla 70-tallskjorte og hvit, svær hatt med stor lilla fjær. Ser skikkelig pimp ut Prøvde med litt flammende brett/hender o.l., men synes ikke det ser så bra ut som det høres ut. Har som sagt ikke spilt det på en stund, men da jeg spilte det sist slet jeg fælt med Kick Doubt, "slopestyle"-rennet på peak 3. Litt irriterende, ettersom jeg har platina, gull eller sølv i alt annet. Noen som har noen bra tips til hvordan man kan håve inn masse poeng på den banen? På forhånd evig takknemlig, mvh "Cooper".
Ortofon Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Skrevet 7. desember 2003 Takk for hjelpen ! Da skal jeg sette meg ned å spille videre !! Har dere prøvd dette spillet på et surround anlegg ??? Tenkte jeg skulle kjøpe meg en optisk kabel i morgen å prøve. Mvh Ortofon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå