Gå til innhold

T for tenke ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kanske Rolf har tenkt? Nikon og Canon? Batteri og Optikk? Kan ta patent på det ☺ Et fint T bilde ☺

 

Mvh Leif

Jeg prøver å tenke minst mulig for det er så slitsomt. Hvorfor det Canon-objektivet poppet opp, har jeg ingen anelse om. Takk for den hyggelige

kommentaren Leif :)

Mvh. Rolf

 

 

Enig, er slitsomt at tenke ;) Canon objektivet og Nikon  batteri? Passer ikke sammen :hm: 

 

 

Mvh Leif :cool: 

Lenke til kommentar

Fint utsnitt og komp. i ditto lys med god skarphet som henter farger og detaljer.

Hva tittelen gjelder så blir den vel litt smør på flesk da du bruker bestemt form entall i både engelsk og norsk.

Mulig man ikke skal rette slike feil her, men jeg er meg og sier at jeg ville nok sløyfa "en" til slutt likevel.

 

Roar

Lenke til kommentar

Fint utsnitt og komp. i ditto lys med god skarphet som henter farger og detaljer.

Hva tittelen gjelder så blir den vel litt smør på flesk da du bruker bestemt form entall i både engelsk og norsk.

Mulig man ikke skal rette slike feil her, men jeg er meg og sier at jeg ville nok sløyfa "en" til slutt likevel.

 

Roar

 

Du har nok helt rett Roar, men jeg bor ganske nær Svelvik og her praktiserer vi såkalt Svelvik-Engelsk :)

Mange takk for din hyggelige kommentar !

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...