Gå til innhold

Intranett programvare


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Finnes det noen gode løsninger på hvordan man kan ha en felles kanal (a la intranett) til en bedrift på ca 50 personer?

 

Bedriften driver med salg og support og trenger et sted hvor vi kan dele møtereferater, lenker til hvor man finner ting på fil-serveren, telefonliste, oppslagstavle osv.

 

Vi har hatt intranett til dette til nå men det er svært få som logger inn og sjekker det. I tillegg krever det innlogging og en del vedlikehold og lite brukervennlig oppdatering av dokumenter som ligger ute.

 

Vi holder på å gå over til MS Office 365 og bruker ellers programvare som SuperOffice, Landax, Visma Business, Evatic og Power BI.

 

Jeg tenkte litt på at kanskje OneNote hadde gått men jeg vet ikke helt...

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...