Gå til innhold

DJI problemer med Android, men fungerer fint med iOS


Anbefalte innlegg

hei, jeg har en DJI phantom 3 proffesional drone, og har litt problemer med live videoen under flyvning.  har testet med min egen telefon (Samsung galaxy S7) og med en annen galaxy S7. og resultatet er det samme, kornete og dårlig kvalitet på live feeden under flyvning. (kommer opp masse farter, og store "piksler")  begge telefonen er oppgradert til nyeste Android versjon.

 

har også prøvd med en HTC One, med samme problem. 

 

Men når eg idag prøvde med en iPhone 7, da fungerte det strålende, uten noe problem. strømningen av video gikk uten problem, ingen hakking, og ingen problem. 

 

er det noen som har opplevd lignende? noen som har erfaringer som tilsier at Android rett og slett ikke er veldig samarbeidsvillig med DJI ? 

 

har også lastet ned en alternativ app "Litchi" med akkurat samme problem, faktisk værre...

 

jeg er ikke særlig stor fan av Apple produkt, og har snakket negativt om det i alle Apple/Android diskusjoner med stor glede, så jeg vil gjøre alt for å ikke måtte gå over til Apple produkt :p

 

https://youtu.be/ks1B_pDiPFo

Endret av VegardStr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke unormalt at en app er OK med IOS men ikke med android, dessverre, jeg sliter med en ganske dyr TomTom Mobile for android telefon, appen for IOS er prikkfri mens android-versjonen ikke funker i det hele tatt. TomTom erkjenner at appen ikke virker på min andoidtelefon, de lovet meg for nesten et halvt år siden at det snart skulle komme en ny versjon der feilene var rettet, men jeg venter fortsatt.

Jeg er heller ingen Apple-fan, men dessverre er ikke appene for androide enheter under like god kontroll som de som er utviklet for IOS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...