Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

 

Lydkvalitet begge veier er generelt ikke et problem i norske telefoner i dag

Tvert imot, det er et kronisk problem både den ene veien og andre veien, mellom både den ene og den andre.

 

Helt enig - mye elendig kvalitet. Og det at Telenor-Telia ikke tilbyr HD-voice er også katastrofalt. Man bør forvente å høre forskjell på F og S i 2017. Jeg vet ikke om det er antennene som er problemet, men mange av de jeg snakker med blir svært utydelige når de går innendørs. Det er en sann plage å snakke i telefonen når man må konsentrere seg for å få med seg hva som blir sagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei,er skjermen mye bedre på den ute i sterk sol lys en iphone 7 pluss. som ikke var så god ute i sterk sol lys og er lyden mye bedre en det er på iphone 7 pluss ,jeg sunnens lyden på min iphone 7 pluss er så lav .,når man tar lyden høyt .jeg har prøvd andre mobiler som har mye bedre lyd en min iphone 7 pluss .da andre kina mobiler men nå lages både iphone og sony og samsung og htc i kina

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+014398532

Jeg har i min hånd en Ulefone Power som jeg har hatt litt over et år. Super telefon, både til samtaler og surfing. Har samme periode benyttet en Sony z3 (har tvilling oppsett) som er opplevd bedre på kun en ting : Kamera... Ulefone er mye, gjentar mye, bedre ved lydopptak I støyendemiljø(filme under konsert F.eks... Sony bare skurrer mens Ulefone er tilnærmet "glassklar"

Power 2 har jeg hatt i tre uker og oppleves som en forbedring først og fremst ifht oppgradering til Android 7. Pluss at internminnet er fordobles. Ingen hard reset, men en og annen sjelden "frys" har jeg opplevd (med power 1,ikke 2). Telefonen har da blir restartet, enten av meg eller automatisk - og alt vel igjen. Anbefales om status og show-off kommer i andre rekke. Også kan man le av alle som springer rundt i panikk med ladekabel på desperat jakt etter et outlet ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Har hatt min UleFone Power (ikke 2, men første versjon) siden ca september 2016, og må si at, prisen tatt i betraktning, dette er en av de beste telefonene jeg har opplevd. Fikk den med transparent deksel i esken, og ferdig pålimt skjermbeskytter. Den har vært igjennom mye juling, men måtte for litt siden gi opp og har fått en sprekk i skjermen.

 

Det beste med telefonen er såklart batterilevetiden, og jeg har hatt lite problemer med å ha den i to dager med relativt tungt bruk. Utover dette er det en billig telefon fra et rart merke på alle måter. OTA upgrade rundt jul var full av selvinstallerende reklameapps som brukte mye data (krevde veldig hard reset, type reinstall). Kamera er under par. TaskManagern er over snittet aggressiv (dreper apper HARDT). Og kan bli noe treg pga lite minne. På nyeste image er det også noe småkrøll med blåtann som er litt vrien å koble til lydenheter.

 

Jeg har snuset på Power 2 lenge, og har igrunn bare ventet på at Powern skal ta kveld. Når jeg bestilte den til 1500kr trodde jeg aldri at jeg skulle bli så fornøyd. Om Power 2 har samme batteritid, har bedre ytelse, og fikser ovennevnte problemer, er jeg igrunn ikke i tvil.

 

Btw, UleFone har "offisiell" AliExpress-store, og den finner du HER (https://www.aliexpress.com/item/Original-Ulefone-Power-2-Smartphone-5-5-FHD-MTK6750T-Octa-Core-Android-7-0-4GB-64GB/32807003462.html)

Endret av filllip
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...