Gå til innhold

Vifte i front på chieftech DX-01 ??


Anbefalte innlegg

Jeg holder på å legge planer for å case-mod'e en chieftech DX-01-SLD, og bare MÅ ha en viftegrill i fronten slik at jeg får fram gløden innenfra maskinen fra neonlyset mitt. Problemet er at (den veldig stilige) ribbeformen i fronten på chieftech's tårn kan gjøre det vanskelig å kutte et hull og finne festehull uten at det ser helt forjævlig ut etterpå...

 

Er det noen som har prøvd dette før?

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

chieftec har jo allerede løst problemet med å få gløden fra noenlyset ut... Gjennom rillene.

 

Det vil sannsynligvis lyse litt nedover mot bakken, men hvis du ihvertfall fjerner (deler av) metallplata bak kommer mer lys ut.

 

Eventuellt kan du jo fjerne det som er mellom de rillen som stikker ut (de små vertikale flatene i grillen)

Lenke til kommentar

Jeg tenkte at problemet kunne løses ved å velge en 120mm vifte til fronten også siden da ville festehllene komme utenfor grillen og festeproblemet ville ihverfall være løst...

 

Da er det det vel egentlig bare å være ekstra nøyaktig når jeg kutter hullet slik at det ser fint ut... 120mm er bredere en grillen sant?? Noen der ute som har en chieftech som har lyst å ta frem linjalen og hjelpe?

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-10-24 13:43, Stigma skrev:

Jeg tenkte at problemet kunne løses ved å velge en 120mm vifte til fronten også siden da ville festehllene komme utenfor grillen og festeproblemet ville ihverfall være løst...


Da er det det vel egentlig bare å være ekstra nøyaktig når jeg kutter hullet slik at det ser fint ut... 120mm er bredere en grillen sant?? Noen der ute som har en chieftech som har lyst å ta frem linjalen og hjelpe?


-Stigma


 

hva med å ta deg en tur innom microplex å kjøpe 120 mm fanduct...ser ut som ett bassreflexrør, som sikkert også går ann å bruke.

da skjuler du kuttinga:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...