Gå til innhold

Bestille bil til oppkjøring


Lebleu

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har oppkjøring 20.juni, og har ringt to trafikkskoler angående leie av bil. Disse to hadde ikke mulighet, og når jeg ringte vegvesen sa de at jeg kanskje kunne høre med bilbutikker(?). Men hvordan skal jeg gå frem da? Bare ringe steder i det aktuelle distriktet og høre om de har en kjøreskole bil å leie ut? Eventuelt andre tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke ta oppkjøring der jeg har kjøreskole, da får jeg ikke kjørt opp før i September.

hmm.. det må være en travel kjøreskole!

 

Eneste du kan gjøre er vel og ringe alle kjøreskoler og høre om de har ledige. Har ikke hørt at bilforhandlere har godkjente biler til kjøreskole opplæring og oppkjøring tilgjengelige men du får vel bare ringe rundt og spørre

Lenke til kommentar

 

Jeg skal ikke ta oppkjøring der jeg har kjøreskole, da får jeg ikke kjørt opp før i September.

hmm.. det må være en travel kjøreskole!

 

Eneste du kan gjøre er vel og ringe alle kjøreskoler og høre om de har ledige. Har ikke hørt at bilforhandlere har godkjente biler til kjøreskole opplæring og oppkjøring tilgjengelige men du får vel bare ringe rundt og spørre

 

Heller ett lite sted :) Men takk for svar!

Lenke til kommentar

Jo, må være godkjent i vognkortet (ekstra bremsepedal, ekstra speil og lys til pedalene). Men det har blant annet bilutleien her jeg bor. Vet at andre rundt om også har det. Viktig å si at man skal bruke bilen til førerprøve og sjekke at dette er oppført i vognkortet.

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke ta oppkjøring der jeg har kjøreskole, da får jeg ikke kjørt opp før i September.

hmm.. det må være en travel kjøreskole!

Trenger ikke være kjøreskolen som er travel (og utleie av bil til oppkjøring for egne elever bruker de klare å rydde plass til...), det kan like gjerne være Statens Vegvesen som har kilometerlang kø (noe de bl.a. har i Tromsø) på hans hjemsted, og at han derfor vil kjøre opp et annet sted, og dermed må leie bil også på dette andre stedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...