Gå til innhold

Er dette en bra deal?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, har du noe forslag til kamera i så fall?

Jeg ønsker et lite kamera som har god nok videokvalitet i både 4K og FHD.

Det må ha en god autofokus i videomodus.

Det må ha en god bildestabilisering i videomodus.

Ønsker også muligheter for slowmotion sekvenser, gjerne 120 bps.

Det må ha muligheter for timelapse settinger i kamera.

Det må ha mulighet for å tilkoble ekstern microfon. Siden jeg bor i Bodø og det blåser farlig mye her.

Pris kan strekkes til ca 12.000,-

Endret av AKIversen
Lenke til kommentar

 

 

Med fare for å blande meg inn i noe jeg ikke burde, så er ikke min tolkning av Nelson09 sitt svar at det kit'et du nevnte i første post nødvendig vis er en dårlig kombinasjon. Slik jeg tolker det så er det å betale 10.000 (brukt) for noe du kan kjøpe nytt til 11.500 en dårlig deal. Og slik jeg ser det så er det å betale nesten nypris for noe som er brukt nesten alltid en dårlig deal. Jeg ville forventet en litt større "rabatt" ved bruktkjøp av denne typen elektronikk.

Men selvsagt kan jeg ha misforstått svaret til Nelson09

Endret av polljen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Med fare for å blande meg inn i noe jeg ikke burde, så er ikke min tolkning av Nelson09 sitt svar at det kit'et du nevnte i første post nødvendig vis er en dårlig kombinasjon. Slik jeg tolker det så er det å betale 10.000 (brukt) for noe du kan kjøpe nytt til 11.500 en dårlig deal. Og slik jeg ser det så er det å betale nesten nypris for noe som er brukt nesten alltid en dårlig deal. Jeg ville forventet en litt større "rabatt" ved bruktkjøp av denne typen elektronikk.

Men selvsagt kan jeg ha misforstått svaret til Nelson09

 

Ja, jeg kunne vel vært litt tydeligere. Ingenting galt med kitet, men å betale 10k brukt blir for mye i mine øyne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...